x871kx6167ss7 Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Hei, hå. Skal til usa om noen dager, så jeg tenkte jeg måtte se litt på hva de har av konsoller der. Har vel egentlig mest lyst på PS3, men xbox360 er jo en mulighet. Hvordan er det å kjøpe en konsoll i usa? Er jo annen spenning, må jeg bruke adapter her hjemme? Og hvordan er det med spill? Må jeg kjøpe amerikanske spill, eller vil spill/film kjøpt i noreg fungere? TV-en min støtter HDMI. Alle ps3 støtter det, ikke sant? Og 360 elite og nyere premium også? Regner med at det står på boksen, så er vel ikke så viktig... Noen som vet hvordan prisene er i butikker?
IcedInsanity Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Du kan bruke en vanlig pc adapter i din PS3 Og alle PS3 spill er sonefrie,så om du kjøper her,usa eller usbekistan så spiller det ingen rolle,bortsett fra prisen kanskje;) Men priser...sleng deg innpå Videogamesplus.com Kjøpte min 80GB derfra,ser de bare har 40 nå men..
x871kx6167ss7 Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Skrevet 1. desember 2007 Hmm, takk for svar. Burde ikke være noe problem da. Ser at ps3 koster 420CND på den siden. Men hvordan er butikk-prisene i usa(hawaii og san fransisco), noen som vet det sånn ca? Mye dyrere enn på internett?
IcedInsanity Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Hvordan det er i butikkene der borte vet eg ikke,men 420CND(ca 2324Nok)er veldig bra syns da eg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå