bruker9842 Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 jeg lurte på om noen kunne si hvordan man gjør LJ ( long jump ) å gi en forklaring jeg greier det Fa*n ikke :/
Bruktbilen Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 (endret) Long jump? Mener du å hoppe ekstra høyt eller ekstra langt? På førstnevnte så hopper du og når du er på toppen trykker du på dukkeknappen, så kommer du opp på normale kasser. For å hoppe ekstra langt kan du bunnyjumpe(hopp akkurat når du lander) eller hoppe for så å holde inne dukkeknappen til du lander. Dette blir vel egentlig å skli.. Endret 1. desember 2007 av Bruktbilen
Lapp1 Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Long Jump er vel bare noe som er med i plugins, som ikke kan gjøres på 'vanlige' servere.
Andyh0w Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Prøv deg på Bunny Jump og Russerhoppet (kombinasjon av ctrl og ctrl+scrol)
Matias Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Kan ikke si dere hjelper han med det han er ute etter. Prøv denne guiden: http://xtreme-jumps.eu/download.php?view.316
Taraldb Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 jeg har også brukt den guiden der.... ellers så søker du på youtube etter Long Jump guide CS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå