Gå til innhold

Final Fantasy X Damage Limit (9999)HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei jeg har kommet langt nå men når jeg tar overdrives eller brae skills kan jeg ikke damage mer enn 9999 og jeg har sett mange personer på youtube som damager 20,000 og sånt ossen kan jeg damage mer en 9999??

Please svar

Takk på forhånd xD

Edit:Uhmm er tittle bedere nå :p +Takk for hjelpen alle sammen =)

Endret av mafiman
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du er nødt til å skaffe deg en skills som heter Break damage Limit.

break damage limit får du ved å enten få tak i noen av de beste våpnene som har det eller å customize en blank plass på våpnene.

Trengte man ikke 60 Dark matters får å få dette? Mener å huske du kan skaffe deg det i Calm Lands.

Endret av Darkbuster
Skrevet (endret)

Du trenger "Break Damage Limit" på våpnene som gir deg en grense på 99999. Alle celestial's har denne abilitien på seg når de er fullt opplåst. Eller hvis du har 60 Dark Matter kan du bruke de på ett våpen.

EDIT: Darkbuster var meg litt i forkjøpet. Men du får Tidus' sitt celestial i Calm Lands hvis du vinner over chocobo-treneren i racet. Men først må du få Sun Crest og - Sigil (Crest etter kampen mot Yunalesca, håper du tok den ellers må du ta Dark Bahamut først, Sigil etter et race mot treneren med mindre enn 0.0.0 på tiden)

Endret av S-r-ex
Skrevet (endret)

Du må få tak i celestial weapons eller andre våpen med [break damage limit]. Orker ikke gå inn på åssen du får tak i de, søk på nettet.

edit: for sein grunnet søk på nettet. :p

Endret av EB_Veyron

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...