999sss Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Når jeg er inni steam, og trykker på Counter Strike Source, så kommer det opp den meldingen om at den starter cs, men etter den meldingen skjer ingenting. Hva skal jeg gjøre?
iNeo Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Slett steammappa og installer på nytt, easy as pie. ELLER så kan du prøve å restarte PC-en, slette client_registry.blob (?) og steam.dll i steammappa di:P
999sss Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Skrevet 1. desember 2007 Slett steammappa og installer på nytt, easy as pie. ELLER så kan du prøve å restarte PC-en, slette client_registry.blob (?) og steam.dll i steammappa di:P Ok..
999sss Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Skrevet 1. desember 2007 Slett steammappa og installer på nytt, easy as pie. ELLER så kan du prøve å restarte PC-en, slette client_registry.blob (?) og steam.dll i steammappa di:P får det ikke til : (
skillsmaker Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 æ har et problem me å spille. logge inn å hele greia funke fint men når æ trøkke på en servern å ska spille. så kan æ velge lag men så blir æ kasta ut åsså kommer dt ei melling: Disconnect: Error verifying STEAM UserID Ticket. noen som vil hjelpe mæ ?
iNeo Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 æ har et problem me å spille. logge inn å hele greia funke fint men når æ trøkke på en servern å ska spille. så kan æ velge lag men så blir æ kasta ut åsså kommer dt ei melling: Disconnect: Error verifying STEAM UserID Ticket. noen som vil hjelpe mæ ? Les retningslinjene. Sjønte ikke noe av det du skrev.
vStyle Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 skillsmaker: Slett clientregistry.blob, steam.dll og steamclient.dll/steamUI.dll (er ikke sikker, slett begge du...)i steam-mappa di. Reinstaller Steam hvis det ikke funker.
999sss Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Skrevet 1. desember 2007 skillsmaker: Slett clientregistry.blob, steam.dll og steamclient.dll/steamUI.dll (er ikke sikker, slett begge du...)i steam-mappa di. Reinstaller Steam hvis det ikke funker. Det hjelper hvertfall ikke her :s
vStyle Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Men så har han et annet problem.. Når det gjelder deg, prøvd å ta verify game cache og defragment cache files? Eller reinstallere CSS? Utrolig hvor mange typer problemer man løser ved det
momyboy Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Jeg har også et problem med CSS, når jeg starter opp spillet kommer loeading skjermen og så tryner PCen (den får en blå skjerm med masse skrift), også restarter den på restarten så kommer det blå skjerm også står det at det er noe feil med CSS. Plis hjelp! hadde vært om npen kunne hjelpe.
TrueNo Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Om dere bruker Gamecam og prøver å starte opp cs(s) så kan det være problemet.Sånn var det hos meg i alle fall :/
momyboy Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har ikke Gamecam men skulle ønske jeg hadde det hvorfår jeg det egentli og hvordan kan jeg filme når jeg spiller på Xbox 360 uten at det ser helt jævelig ut?
TrueNo Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 (endret) www.gamecam.com(det med XboX 360 har jeg ikke peiling på) Endret 7. desember 2007 av BitFrost^
Jooakim Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 (endret) Oppstår dette problemet når du kjører andre spill også? Om det gjør det, og det ikke fungerer å slette SteamUI.dll, ville jeg ha avinstallert Steam, lastet ned på nytt fra http://steampowered.com og installert. Husk da å ta vare på demoer, skjermskudd, konfigurasjonsfiler og andre filer du vil gjemme på. Om det er slik at dette ikke skjer i andre spill, skriver du følgende i adressefeltet: steam://validate/240 Jeg har også et problem med CSS, når jeg starter opp spillet kommer loeading skjermen og så tryner PCen (den får en blå skjerm med masse skrift), også restarter den på restarten så kommer det blå skjerm også står det at det er noe feil med CSS. Plis hjelp! hadde vært om npen kunne hjelpe. Søk: Blåskjerm/bluescreen. Om du ikke finner noe som kan hjelpe deg her, så oppretter du en tråd i Maskinen fungerer ikke. Lykke til! :-) Endret 8. desember 2007 av Jooakim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå