Gå til innhold

Feil med Counter Strike source?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg er inni steam, og trykker på Counter Strike Source, så kommer det opp den meldingen om at den starter cs, men etter den meldingen skjer ingenting. Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slett steammappa og installer på nytt, easy as pie. ELLER så kan du prøve å restarte PC-en, slette client_registry.blob (?) og steam.dll i steammappa di:P

Skrevet
Slett steammappa og installer på nytt, easy as pie. ELLER så kan du prøve å restarte PC-en, slette client_registry.blob (?) og steam.dll i steammappa di:P

Ok.. :p

Skrevet

får det ikke til : (

Skrevet

æ har et problem me å spille. logge inn å hele greia funke fint men når æ trøkke på en servern å ska spille. så kan æ velge lag men så blir æ kasta ut åsså kommer dt ei melling: Disconnect: Error verifying STEAM UserID Ticket. noen som vil hjelpe mæ ?

Skrevet
æ har et problem me å spille. logge inn å hele greia funke fint men når æ trøkke på en servern å ska spille. så kan æ velge lag men så blir æ kasta ut åsså kommer dt ei melling: Disconnect: Error verifying STEAM UserID Ticket. noen som vil hjelpe mæ ?

Les retningslinjene. Sjønte ikke noe av det du skrev.

Skrevet

skillsmaker: Slett clientregistry.blob, steam.dll og steamclient.dll/steamUI.dll (er ikke sikker, slett begge du...)i steam-mappa di. Reinstaller Steam hvis det ikke funker.

Skrevet
skillsmaker: Slett clientregistry.blob, steam.dll og steamclient.dll/steamUI.dll (er ikke sikker, slett begge du...)i steam-mappa di. Reinstaller Steam hvis det ikke funker.

Det hjelper hvertfall ikke her :s

Skrevet

Men så har han et annet problem..

Når det gjelder deg, prøvd å ta verify game cache og defragment cache files? Eller reinstallere CSS? Utrolig hvor mange typer problemer man løser ved det :p

Skrevet

Jeg har også et problem med CSS, når jeg starter opp spillet kommer loeading skjermen og så tryner PCen (den får en blå skjerm med masse skrift), også restarter den på restarten så kommer det blå skjerm også står det at det er noe feil med CSS. Plis hjelp! :dontgetit: hadde vært :thumbup: om npen kunne hjelpe.

Skrevet

Jeg har ikke Gamecam men skulle ønske jeg hadde det hvorfår jeg det egentli og hvordan kan jeg filme når jeg spiller på Xbox 360 uten at det ser helt jævelig ut?

Skrevet (endret)

Oppstår dette problemet når du kjører andre spill også? Om det gjør det, og det ikke fungerer å slette SteamUI.dll, ville jeg ha avinstallert Steam, lastet ned på nytt fra http://steampowered.com og installert. Husk da å ta vare på demoer, skjermskudd, konfigurasjonsfiler og andre filer du vil gjemme på. Om det er slik at dette ikke skjer i andre spill, skriver du følgende i adressefeltet:

steam://validate/240

Jeg har også et problem med CSS, når jeg starter opp spillet kommer loeading skjermen og så tryner PCen (den får en blå skjerm med masse skrift), også restarter den på restarten så kommer det blå skjerm også står det at det er noe feil med CSS. Plis hjelp! :dontgetit: hadde vært :thumbup: om npen kunne hjelpe.
Søk: Blåskjerm/bluescreen. Om du ikke finner noe som kan hjelpe deg her, så oppretter du en tråd i Maskinen fungerer ikke. Lykke til! :-) Endret av Jooakim

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...