Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ukjente merker, Nesa og Power Acoustik


assi4

Anbefalte innlegg

Er det noen som kjenner noe til disse merkene? I og med at dollaren er så lav nå så ser jeg litt på spillere fra USA, men kjenner lite til disse merkene.

 

Poenget er å bytte ut originalanlegget i en golf 4, men jeg har nå navigasjon som opptar to plasser. Den lille plastbiten som som jeg trenger for å sette inn vanlig anlegg i skal de ha 870,- for, noe som virker litt drøyt. Jeg tenkte derfor å kjøpe en spiller som opptar to plasser. En jeg f.eks kom over er denne:

Nesa Vision

 

Den blir gitt ut under to navn, også som

Power Acoustik

 

Så er det noen som kjenner til denne/disse spillerene? Er det forresten double DIN som er størrelsen i en golf 4?

 

Edit: Virker som det kanskje bare er bildene som er like, tror Nesa versjonen har litt mer specs (bl.a. touchscreen)

Endret av assi4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dvd-regioner hadde jeg glemt av ja.. Håpet den tok divx, men d jør den kanskje ikke.. Men hele poenget er egentli en mp3 spiller, resten er bare et pluss.. I og med at selve adapteret for å bruke standard single din ligger på 870,-, så tenkte jeg det var like greit å kjøpe double din:p

Lenke til kommentar
Styr langt unna den boss spilleren ;)

Er vel (stort sett) bare alpine og pioneer som er noe å ha.... finnes bedre, men det koster som regel skjorta ;)

Kenwood;)

 

Og da mener du hva? et kenwood er på høyde med alpine og pioneer? LOL! da bør du rense ørene dine ;)

Nei, men Kenwood er fortsatt bra, om ikke best så er det bedre en boss og de jallamerkene. Jeg har en kenwood og den spiller ganske bra til tross for elendige stock-høytalere framme og et sett Blaupunkt 5" bak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...