Gå til innhold

Irriterende Caps Lock problem!

kranto

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier har jeg et irriterende caps lock problem.

Hver gang jeg trykker på caps lock kommer dette opp:

CAPSLOCKOFF.jpg

Det som skjer er at hver gang jeg spiller et spill der Caps Lock brukes går pc`n ut av spillet og til skrivebordet mitt for så å vise meldingen om at Caps Lock er på eller av.

Er det noen som kan hjelpe meg med å fjerne dette?

Takker for alle svar :thumbup::D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen som kan hjelpe meg med å fjerne dette?
Ikke trykk på caps lock-knappen :p

Har det samme problemet, bare at den går ikke til skrivebordet selv om jeg spiller...

Irriterende melding iallfall, håper noen vet hvordan man fjerner den:)

Skrevet

antar at du har en HP. du har et hjelpeprog. som sier ifra. ikonet nede i høyre hjørne (status) er forma som et romskip. se om du kan endre på noen innstillinger der.

Skrevet
antar at du har en HP. du har et hjelpeprog. som sier ifra. ikonet nede i høyre hjørne (status) er forma som et romskip. se om du kan endre på noen innstillinger der.

Nei, jeg har ikke noen HP... Det er en som jeg har satt sammen selv, Caps Lock ikonet er noe som er i windows.

Skrevet
PRøv og avslutt wingman aplikasjonen i systray. dette skal nok løse problemet. rett meg om jeg tar feil

Ehh.... hvordan kommer jeg inn på systray?

• 11 måneder senere...
Skrevet
Det er bluetoothprogrammet som gjør det. Den som er til venstre for den som Airbeam pekte på ;)

Mvh. Snorre

Hei. Jeg har det samme problemet, men det blir ikke løst om jeg avslutter Bluetoth programmet. Ver så snill å hjelp ! Sykt iriterende!

Skrevet

Ole805:

Du har trolig et annet program som popper opp meldinger når du trykker ned Caps Lock ?

Dette er ikke et Windows standard-program, det er trolig noe du har installert selv.

Høyreklikk på oppgavelinjen --> Egenskaper --> Tilpass (prøv å identifisere hvilket program det kan være).

Skrevet

Hei

Jeg får opp samme popup vindu, og har trådløst tastatur fra MS. Hvis du avinstallerer programvaren for det trådløse tastaturet tro jeg også popup-viduet vil forsvinne. Tastaturet vil fungere, men du får ikke opp batterimåler mv.

Knut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...