Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Søke på data?


Anbefalte innlegg

Mange som søker på data for de har "vodnt" for å skrive..

 

Hvis jeg skriver merer en en halv side må jeg ta en liten pause fra skrivingen pga jeg får vondt i hånleddet, dette er et lite problem for meg. Jeg skriver veldig stygt og skriver så lite når jeg må skrive får hånd pga at jeg får vondt i håndleddet... Før har slitt med hørselskader og har tatt noen tester og etter hørselsskadene leser og skriver jeg visst ikke helt som de andre som ikke har hatt skade. Jeg skriver visst enkelt og litt feil der jeg egentlig kanskje ikke skulle hatt feil. Er dettte grunn nok til å søke på pc? For det er jo mange som får pc a bagateler mener jeg og jeg har jo små problem egentlig?

Endret av Darknes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skader ikke å prøve! Folk jeg kjenner har fått bruke PC pga brukket håndledd, men kroniske smerter i håndleddet er like ille. Du kan jo gå til legen og prøve å få en legeerklæring på det med at du skriver dårlig grunnet skade, og at du sliter med problemer med håndleddet. Forklar smerten for legen, så bør han/hun kunne gjøre det. Så legger du dette ved søknaden. Som sagt, det skader ikke å prøve å søke. Det verste som kan skje er at du får nei, men da har du allikevel gjort dem oppmerksom på problemene dine.

Lenke til kommentar
Jeg vil også søke for å få PC siden jeg skriver noe helt sinnsykt stygt. Har sakt det til kontaktlæreren min, men han sier bare at jeg må ta meg bedre tid og at jeg bør øve for å få en fin skrift. Hallo, vi er i år 2007 og 99% av alt som skrives skrives på PC.

 

 

jojo men skulle alle fått pc pga stygg skrift da hadde jo hele norge fått det.. men ingen vet jo om du har vondt i handa når du skriver ;P

Lenke til kommentar

Er fryktelig irriterende med den smerten, jeg skal også søke om å skrive på pc, har nå fått lov å skrive eksamensoppgavene på data pga av at jeg ikke klarer å skrive nok, fordi at jeg har så vondt. Skriver heller ikke noe pent..

 

Jeg har også en uvane med å trykke Hardt på blyanten/ kulepennen når jeg skriver, så jeg må ofte ta pauser på opptil 10 min for å få vekk smerten.

Lenke til kommentar
Er fryktelig irriterende med den smerten, jeg skal også søke om å skrive på pc, har nå fått lov å skrive eksamensoppgavene på data pga av at jeg ikke klarer å skrive nok, fordi at jeg har så vondt. Skriver heller ikke noe pent..

 

Jeg har også en uvane med å trykke Hardt på blyanten/ kulepennen når jeg skriver, så jeg må ofte ta pauser på opptil 10 min for å få vekk smerten.

 

 

da har jeg det samme problemet som deg..

Lenke til kommentar
Er dettte grunn nok til å søke på pc?

 

Ja, definitivt. Hvis søknaden ikke kommer igjennom kan du be foreldrene dine ringe skoleledelsen, eller ta kontakt med personer som jobber med skole i fylkeskommunen. Dette er, om det du skriver stemmer, et tilfelle hvor du skal få pc på skrivedager. :-)

Endret av Ingar
Lenke til kommentar
Er dettte grunn nok til å søke på pc?

 

Ja, definitivt. Hvis søknaden ikke kommer igjennom kan du be foreldrene dine ringe skoleledelsen, eller ta kontakt med personer som jobber med skole i fylkeskommunen. Dette er, om det du skriver stemmer, et tilfelle hvor du skal få pc på skrivedager. :-)

 

 

Ok ;)

Jepp er nok dessverre sannt det jeg skriver..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...