LostOblivion Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 (endret) Hei, Spilte Crysis og fikk plutselig "Skjermdriveren sluttet å svare og har blitt gjenopprettet."-feilmeldingen i Vista. Opplevde denne også før når jeg overklokka grafikkortet, men nå kjører jeg setupet i signaturen og har stock på begge skjermkortene. Har skjedd etter jeg fikk SLI. Hva er galt? Har akkurat fått den nye GTX-en min. Har sjekka OC på prosessoren i over 2 timer stabilt. Endret 29. november 2007 av LostOblivion
Knugo Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 (endret) Jeg hadde dette problemet hele tiden i Crysis demoen med mitt 8800GTS kort. Har dog ikke fått den feilen enda med mitt GT kort. Jeg googlet litt å fant ut at Vista har en sikkerhetsfunksjon som "slår av" driveren til en komponent hvis den ikke svarer/mister kontakt med komponenten i lengre en 2 sek. Man kan endre denne tiden i registeret, men jeg fant ikke den registeroppføringen i mitt register. I mange sammenhenger skyldes denne feilen Vista og gamle drivere til Creative lydkort. Endret 30. november 2007 av Knugo.
step01 Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 skjer på meg å har en acer travel mate 6594G i7 prossesor skjer ganske ofte nå at amd driver har slutte å svare men blir gjennopprettet hjelp meg!!! please
corona. Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 (endret) Edit: så plutselig at dette var en tråd fra 2007...lol Endret 17. juli 2011 av el_terrible
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå