Gå til innhold

Mount & Blade, stoler ikke på netthandel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd Mount & Blade, personelig syntes jeg det er fordømt kult, men jeg er så sykt skeptisk på å gi kontonr mitt til hvem som helst.

Å spørre dere gir meg en liten trygghet på at det ikke er no svindel.

Så det jeg spørr om er om det er 100% trygt, ikke 99,9% men 100!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det vært spill som er mindre kjent en M&B så kunne selv jeg ha vært litt skeptisk. Man skal alltid være litt forsiktig med handel på nett.

Men når det er kjente spill som dette så skal det ikke være noe problem.

Skrevet (endret)

Jeg vet om flere titalls folk som har kjøpt M&B via den offisielle siden, og INGEN av dem har hatt problemer. Kjøp i vei. Spillet er forøvrig knallbra, med så mange store og små mods du bare kan drømme om. Du finner lett flere hundre timer i Mount & Blade, for en latterlig lav pris. :)

Endret av Hr. Jenssen
Skrevet

Omg! lurer på om dette er spillet jeg har lett etter, jeg ble fortalt at det fantes et ganske realistisk middelalder spill som gikk ut på noe lignende, må prøve xD

Skrevet

Hvis det blir kjent at M&B-folkene svindler deg, vil nok det bety slutten på M&B gitt. Jeg har selv kjøpt spillet derifra, og mitt inntrykk er at det er helt trygt.

Skrevet

Nå er nå ingenting 100 prosent trygt. Det blir et spørsmål om valg av risiko. Uansett, det er nå ikke kontonr. ditt du oppgir, men VISA-kort nr. Du kan jo evt. få deg et kort i tillegg, som du kun bruker til netthandel, slik at det ikke er lønnskontoen som brukes.

Skrevet

Jeg har kjøpt, det funka fet, har spillt en stunn, men har dødela lyst på the last days moden, men den funker ikke på 0894 versjonen. kan man bruke serial key`n så mange ganger man vil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...