Gannicus66 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 (endret) Går allmennpåbyggning nå(gikk tidligere Salg og service).. skal til militæret neste år.. Og jeg vurderer å ta bilmek(ja jeg vet det, går helt feil linje) Er det noe Bilmek kurs der? altså i militæret? Endret 29. november 2007 av Batt
Lyngfisk Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Folk som er utdanna mekanikere og reperatører får skrukurs på Forsvarets matriell, dersom de er i en mekanikerstilling. Men ellers har jeg aldri vært borti, at de utdanner folk helt uten utdannelse innen faget.
Windoge Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Synd at du droppet salg & service. Forsvaret har mange gode tilbud for de som har gått det, som læretid med mange relaterte kurs. Har aldri vært borti tilbud som har noe med mekanisk å gjøre.
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Du kan søke om støtte for å ta sivile kurs så lenge du argumenterer godt nok for at kurset vil hjelpe deg i utdanningen/jobb etter verneplikten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå