Gå til innhold

De Norske CoD4 clanene (PSN)


BoRsE

Anbefalte innlegg

Hvor mange norske CoD4 claner har vi på Gamer forumet nå?

Skriv litt info om clanen / hvor mange medlemmer / evt hvilke ladders dere spiller på etc.

 

Synes CoD4 bør få i gang et community med community site etc. spillet tas jo til et helt nytt nivå.

Noen som har noen relaterte linker ( om det er en site der ute )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor ofte spiller dere? Vil ikke sette av tid, møte opp og ikke få spille osv... joiner jeg så skal jeg spille :p

Hehe... vi spiller kamper kanskje en gang i uka nå, på det meste har vi spilt 4 ganger i uka. Vi prøver ofte å få til samlinger / treninger på fredagene. Ellers spiller vi jo sammen så mye vi kan...

 

Men ... det er kampledere som til enhver tid tar ut laget, så man kan nok ikke si at "jeg skal spille" :).

Er du god nok, spiller du. Aller først må du jo evt bli tatt inn i klanen, etter noen sinnsykt strenge opptakskrav :p Vi leiker ikke buttikk! ;)

Lenke til kommentar

Stalking Hawk. Til dere som har vært så aktive i Playstation sitt bidrag til nettspilling siden Socom 1 på ps2.

Hvor finner dere PCW'r (Practice clan wars) i CoD4 til PS3? Har dere kontakter på forumer rundt om, eller er det et lettere alternativ for eksempel #IRC?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Jeg har også brukt NOR som clantag for å vise nasjonalitet... Visste ikke at dette var en klan. Såvidt jeg har sett så er det ganske mange som bruker nasjonalitet som tag
Hehe, det er kanskje ikke den mest originale klantagen til en norsk klan - men vi har altså hatt den siden 2003. :)

 

Men vi har jo ikke copyright på den heller, så feel free til å bruke den, for all del - og om du vil bruke den til noe fornuftig, så kan du jo ta deg en try-out i NOR-Team. ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg har også brukt NOR som clantag for å vise nasjonalitet... Visste ikke at dette var en klan. Såvidt jeg har sett så er det ganske mange som bruker nasjonalitet som tag
Hehe, det er kanskje ikke den mest originale klantagen til en norsk klan - men vi har altså hatt den siden 2003. :)

 

Men vi har jo ikke copyright på den heller, så feel free til å bruke den, for all del - og om du vil bruke den til noe fornuftig, så kan du jo ta deg en try-out i NOR-Team. ;)

hei..hva heter norges beste Cod spiller? lillebroren min kjenner visst en fjortiss som skal være ganske god, men jeg stoler ikke på fjortiss crap :tease:

Lenke til kommentar
hei..hva heter norges beste Cod spiller? lillebroren min kjenner visst en fjortiss som skal være ganske god, men jeg stoler ikke på fjortiss crap :tease:

 

Hva legger du i "best"? Han med høyest rank?

 

heisann!altså jeg ser etter en froD fra counter strike i cod 4 kan du si :!:

kan vel ha høy rank av å spille mye?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...