Gå til innhold

Xbox elite fra japan?


Allviteren

Anbefalte innlegg

Hei og godkveld:P

 

Broren min skal til Japan nå om noen dager, og så lurte jeg på om hvis han kjøper en elite for meg, vil den fungere med "Norske" spill? Til Dvd og Hd-dvd vil den vel fungere, da Europa og Japan er i samme sone på dvd og hd-dvd er fåreløpig sonefritt (correct me if I'm wrong).

 

Takker på forhånd for svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spill på 360'en er i utgangspunktet ikke sonefritt, selskapene kan bestemme selv om de vil ha soner på spillene eller ikke.

 

Dvs at mange spill har sone, og en del har ikke det. HD DVD er sonefritt som du sier, og du vil ikke få noen problemer der.

 

Personlig ville jeg ikke ha kjøpt en Japansk 360, det pga at mange spill har soner. Blir litt prakk og måtte importere hele tiden.

Lenke til kommentar
Spill på 360'en er i utgangspunktet ikke sonefritt, selskapene kan bestemme selv om de vil ha soner på spillene eller ikke.

 

Dvs at mange spill har sone, og en del har ikke det. HD DVD er sonefritt som du sier, og du vil ikke få noen problemer der.

 

Personlig ville jeg ikke ha kjøpt en Japansk 360, det pga at mange spill har soner. Blir litt prakk og måtte importere hele tiden.

 

Problemet blir vel å benytte "norske" PAL spill på japansk NTSC konsoll ?

Lenke til kommentar
Spill på 360'en er i utgangspunktet ikke sonefritt, selskapene kan bestemme selv om de vil ha soner på spillene eller ikke.

 

Dvs at mange spill har sone, og en del har ikke det. HD DVD er sonefritt som du sier, og du vil ikke få noen problemer der.

 

Personlig ville jeg ikke ha kjøpt en Japansk 360, det pga at mange spill har soner. Blir litt prakk og måtte importere hele tiden.

 

Problemet blir vel å benytte "norske" PAL spill på japansk NTSC konsoll ?

 

Ja, bare sonefri PAL spill vil virke.

Lenke til kommentar
PS3? den er sonefri... men vet ikke hvor mye det er å spare på slikt nå.

 

Var ikke en av de Asiatiske versjonene av PS3 med et slikt merkelig sensursystem, hvor blod ble grønt eller noe slikt?

Bare forsikre deg om at dette ikke er tilfelle, i så fall så er det ikke dumt. Japan skal ha samme Blu-ray sone som Nord-Amerika så da kan du vel også importere billigere filmer derifra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...