Gå til innhold

Crysis - pent, søtt og dumt?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
alle må huske at CRYSIS ER en triologi!!!

 

Det er ikke en unnskyldning for å lage korte spill med antiklimaktiske avslutninger. Jeg betaler 449,- for et helt spill, ikke for 1/3 spill. Selv Crytek-disipler burde være i stand til å se det poenget.

 

For øvrig staves det fremdeles trilogi.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hehe. Angående HL2, så synes jeg at det er utrolig engasjerende spill! Yndlingsdelen min er når man skal flykte fra fangenskap, og man hører sirener og lignende fjernt i bakgrunnen. Også Ravenholm var et skrekkhøydepunkt. Da Alyx sier:

"That's the way to Ravenholm. We don't go there anymore...", kom det et lite gufs igjennom meg! HL2 er bare best! Men! En ting som jeg virkelig må pirke på er: hvorfor snakker ikke Gordon Freeman? HVORFOR IKKE!? Når de andre karakterene er så utrolig bra gjennomført og deres personligheter er bra gjennomført, hvorfor kan ikke da Gordon snakke!? Ville det vært skikkelig katastrofe for Valve hvis de kunne legge til et "Yes" eller "No" til Gordon stemmen? Bare det ville holdt. Akkurat det er det som er bra med Crysis. Nomad snakker! Så derfor så får jeg på en måte ingen bekjentsskap med Gordon Freeman. Han får ingen personlighet.

Lenke til kommentar
Det er ikke en unnskyldning for å lage korte spill med antiklimaktiske avslutninger. Jeg betaler 449,- for et helt spill, ikke for 1/3 spill. Selv Crytek-disipler burde være i stand til å se det poenget.

 

For øvrig staves det fremdeles trilogi.

 

Hva med COD4. Det spillet er jo enda kortere enn Crysis. Du kan ikke legge skylden på lengden av spillet, men heller spille gleden.

 

Akkurat som du gjør med film på kino. De er jo ikke alle 2timer lange, men har samme pris. Skal du klage på det også?

Eller maten du får i resturant? Eller prisen på smågodt? Eller.....

 

Det at du er irritert betyr jo at du likte spillet og ville ha mer. Da har spillet gitt det deg den skal. Glede over opplevelsen.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...