Gregor Martin Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 (endret) Hei. jeg har nylig lagt til noen programmer i Start menyen, dvs den øverste delen på venstresiden. Ved dra-og-slipp metoden. Men når jeg prøver å fjerne dem igjen, i det hele tatt høyreklikke på den Venstre siden av Start-menyen, fryser PC-en. Første feilmelding er at det har oppstått en feil, og windows explorer må lukke. så kommer en feilmelding om at DRWatson ikke funker og må lukke. Efter det fryser PC-en til jeg henter frem Task Manager... Noen som kan hjelpe? Har: Winxp32bit, IE6. Kjører jevnlig defragmentering og div scan for virus, rootkits, osv... Asus A8n-e AMD Athlon64 3700 2048 mb DDR ram, Corsair 3500LLPRO Feilmeldingene som kommer efter jeg har høyreklikket på Venstre side av Start-menyen. Efter disse meldingene fryser Start-menyen og Oppgavelinjen: --------------------------- Help and Support Error --------------------------- Windows cannot open Help and Support because a system service is not running. To fix this problem, start the service named 'Help and Support'. --------------------------- OK --------------------------- --------------------------- Help and Support Error--------------------------- Help and Support Error --------------------------- Windows cannot open Help and Support because a system service is not running. To fix this problem, start the service named 'Help and Support'. --------------------------- OK --------------------------- --------------------------- Windows cannot open Help and Support because a system service is not running. To fix this problem, start the service named 'Help and Support'. --------------------------- OK --------------------------- Endret 29. november 2007 av Gregor Martin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå