Gå til innhold

HW rekka @ TG 08

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sorry for at jeg har vært litt AFK i det siste nå :p har vært en del fyll :D men vi skal ha en liten Trønder bataljon på HW rekka! vi som er trøndere vil sitte sammen :p fordi da forstår de hva JEG sier! måtte snakke litt bokmål i år :p

Skrevet
sorry for at jeg har vært litt AFK i det siste nå :p har vært en del fyll :D men vi skal ha en liten Trønder bataljon på HW rekka! vi som er trøndere vil sitte sammen :p fordi da forstår de hva JEG sier! måtte snakke litt bokmål i år :p

Jeg sitter gjerne i Trønder bataljonen :D det kan også mine kompiser :p

Skrevet

Snakke bokmål?! Hvem var det du måtte snakke bokmål med? :hmm:

Skrevet

Du snakket ikke bokmål redsword. ingen snakker bokmål. Du snakket nok heller østlandsk. Hvis du skal snakke bokmål, må du snakke nøyaktig som du skriver.

Skrevet (endret)
jaja.. bokmål/østlandsk/rart språk! Potet.Potit

Skrives: pottit :D

Jæ måtte bærre rætte dæi da shø !

Endret av aGal
Skrevet

WOW SUGER MAKS!!! :p jeg haaater wow! jeg er sterkt imot wow!!! :p tror jeg skal spille Guitar Hero 3 eller Anarchy Online jeg :p

Om jeg ikke har sagt det... men WOW SUGER

Skrevet
WOW SUGER MAKS!!! :p jeg haaater wow! jeg er sterkt imot wow!!! :p tror jeg skal spille Guitar Hero 3 eller Anarchy Online jeg :p

Om jeg ikke har sagt det... men WOW SUGER

:p du spilte da wow på tg ifjor :p

Skrevet
ja jeg gjorde det :p men nå er det heeeeeeeelt slutt :D savner ikke spillet en gang :p

det er bra har selv vudert å slutte men jeg spiller bare av og til. pappa betaler så da er det greit :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...