Xanthi Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Tenkte jeg kunne lage en tråd om de mest idiotiske tingene som noen gang har blitt sagt til deg på wow... Som priest har jeg hatt mange oppigjennom lvlene.. F.eks en random fyr stod rett foran meg og spurte spurte... - Hi wanna join 5v5 team ned healer... Var ganske forvirret, han stod ved siden av meg, og la tydeligvis ikke merke til at jeg var lvl 62 og gikk i shadowform.. Svarte så at jeg var shadow og for lav lvl og sprang min vei... 10 minutter senere var jeg i gang med en Blood Furnace run, så hvisket han til meg - So do you wanne come? dessverre var ignorelisten min full, så jeg måtte unignore en annen dud-.- Også fått denne i trynet -Hi can i have water ned very much plzplzzplz!!1 - Euhm, I'm a priest, so sorry. - wtf? u got a robe cmn dude give me water Nok en gang måtte jeg unignore en annen dud-.- Mine to eksempler... Keep it coming!
v-gard Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 (endret) "Whos Tullut?" Den svei. Edit: Skal forklare litt nærmere: En i guilden har visst en liten fan club på alliance siden, så jeg lagde en lvl 1 i Ellwynn Forest og spurte etter medlemmer til fan klubben dedikert til Tullut. Det tok en stund, så fikk jeg svaret, "Whos Tullut?" Endret 27. november 2007 av Tullut
Dondrio Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Lagde meg en rogue ved starten av wow, kalt Arkidaz tenkte ikke saerlig over navnet til en annen norsk dude kalte meg for Ark i dass. Den svei litt
storken Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Lagde meg en rogue ved starten av wow, kalt Arkidaztenkte ikke saerlig over navnet til en annen norsk dude kalte meg for Ark i dass. Den svei litt hahah Priceless
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå