Gå til innhold

Trenger hjelp til BattleField Vietnam

Anbefalte innlegg

Skrevet

y.jpg

som dere ser står det at det ikke går ann å innstallere eller spille det :O Når jeg trykker uninstall går den til skrivebordet og slutter å jobbe!

Jeg har slettet alt som heter Battlefield på maskinen og kan ikke innstallere det. det er ikke noe med platen fordi den gikk annn å innstallere på en annen data. Jeg trenger hjelp :O

Videoannonse
Annonse
Skrevet
y.jpg

som dere ser står det at det ikke går ann å innstallere eller spille det :O Når jeg trykker uninstall går den til skrivebordet og slutter å jobbe!

Jeg har slettet alt som heter Battlefield på maskinen og kan ikke innstallere det. det er ikke noe med platen fordi den gikk annn å innstallere på en annen data. Jeg trenger hjelp :O

Start>Kjør>Finn CD-en>Klikk på den>Klikk på SETUP

Skrevet

Start - Kjør - "regedit" - HKEY_LOCAL_MACHINE - SOFTWARE - EA games - Battlefield vietnam (eller noe sånt, ikke sikker på om det er EA games eller Electronic Arts du skal lete i)

I denne mappa finner du ei fil der det under kolonnen "type" står hvor du har/hadde spillet installert. Slett denne.

Når du neste gang starter opp med CD-en, får du sannsynligvis en mulighet til å installere spillet igjen :)

Håper det hjalp :wee:

Skrevet
Start - Kjør - "regedit" - HKEY_LOCAL_MACHINE - SOFTWARE - EA games - Battlefield vietnam (eller noe sånt, ikke sikker på om det er EA games eller Electronic Arts du skal lete i)

I denne mappa finner du ei fil der det under kolonnen "type" står hvor du har/hadde spillet installert. Slett denne.

Når du neste gang starter opp med CD-en, får du sannsynligvis en mulighet til å installere spillet igjen :)

Håper det hjalp :wee:

Dette kommer opp: rygy.jpg

Killarfromspace: hva skal jeg skrive for å finne CD-en?

Skrevet

Hvorfor ikke bare kjøre setup.exe-fila som ligger på CD-en? (noe også Killarfromspace skrev)

Ingen vits å rote rundt i registry for dette, spesielt hvis du ikke er erfaren på området og vet hva du gjør ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...