Crysis Fan Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 som dere ser står det at det ikke går ann å innstallere eller spille det :O Når jeg trykker uninstall går den til skrivebordet og slutter å jobbe! Jeg har slettet alt som heter Battlefield på maskinen og kan ikke innstallere det. det er ikke noe med platen fordi den gikk annn å innstallere på en annen data. Jeg trenger hjelp :O
Killarfromspace Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 som dere ser står det at det ikke går ann å innstallere eller spille det :O Når jeg trykker uninstall går den til skrivebordet og slutter å jobbe! Jeg har slettet alt som heter Battlefield på maskinen og kan ikke innstallere det. det er ikke noe med platen fordi den gikk annn å innstallere på en annen data. Jeg trenger hjelp :O Start>Kjør>Finn CD-en>Klikk på den>Klikk på SETUP
PsychoDevil98 Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Start - Kjør - "regedit" - HKEY_LOCAL_MACHINE - SOFTWARE - EA games - Battlefield vietnam (eller noe sånt, ikke sikker på om det er EA games eller Electronic Arts du skal lete i) I denne mappa finner du ei fil der det under kolonnen "type" står hvor du har/hadde spillet installert. Slett denne. Når du neste gang starter opp med CD-en, får du sannsynligvis en mulighet til å installere spillet igjen Håper det hjalp
Crysis Fan Skrevet 27. november 2007 Forfatter Skrevet 27. november 2007 Start - Kjør - "regedit" - HKEY_LOCAL_MACHINE - SOFTWARE - EA games - Battlefield vietnam (eller noe sånt, ikke sikker på om det er EA games eller Electronic Arts du skal lete i) I denne mappa finner du ei fil der det under kolonnen "type" står hvor du har/hadde spillet installert. Slett denne. Når du neste gang starter opp med CD-en, får du sannsynligvis en mulighet til å installere spillet igjen Håper det hjalp Dette kommer opp: Killarfromspace: hva skal jeg skrive for å finne CD-en?
PsychoDevil98 Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Så leter du videre i den mappen til du finner software, for så å lete etter Electronic arts/EA games --> Battlefield Vietnam
Crysis Fan Skrevet 27. november 2007 Forfatter Skrevet 27. november 2007 skal jeg slette alt som har med vietnam å gjøre til og med standard -fila?
Fredrik Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Flyttes fra PC-spill til Spillforum - For de mest omdiskuterte > Battlefield.
PsychoDevil98 Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 skal jeg slette alt som har med vietnam å gjøre til og med standard -fila? Kun den det står D\:Programfiler\EaGames eller noe sånt, ta den det står en adresse i.
hightow Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Hvorfor ikke bare kjøre setup.exe-fila som ligger på CD-en? (noe også Killarfromspace skrev) Ingen vits å rote rundt i registry for dette, spesielt hvis du ikke er erfaren på området og vet hva du gjør ...
Crysis Fan Skrevet 29. november 2007 Forfatter Skrevet 29. november 2007 jaaaaaaaaaaa! det virket det PsychoDevil98 sa :D:D:D har savnet det spillet så :P:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå