Thorn* Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 (endret) Kan hende at jeg har posta i feil forum men jeg prøver allikavel jeg:)Har seg sånn at jeg spilte star wars galaxies i godt over 2 år før jeg slutta pågrunn av liten aktivitet på serveren jeg var på. Nå vurderer jeg å begynne på nytt og trenger svar på et par spørsmål. 1)Hvilken server er det flest Nordmenn på og mye aktivitet, ikke en tom by! 2)Tips til starter clas. 3)Finnes det en norsk SWG community side. 4)Guild på anbefalt server Takk Endret 29. november 2007 av optimist_en
Otowi Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 (endret) Kan hende at jeg har posta i feil forum men jeg prøver allikavel jeg:)Har seg sånn at jeg spilte star wars galaxies i godt over 2 år før jeg slutta pågrunn av liten aktivitet på serveren jeg var på. Nå vurderer jeg å begynne på nytt og trenger svar på et par spørsmål.1)Hvilken server er det flest Nordmenn på og mye aktivitet, ikke en tom by! 2)Tips til starter clas. 3)Finnes det en norsk SWG community side. 4)Guild på anbefalt server Takk 1. Vet ikke om det finnes et hel norskt gulid, men jeg tror det skall finnes noen skandinaviske guilds, mener å huske at det er et (eller flere) på Bria serveren, som også er den største serveren... 2. Starter class.... Hmmm, du kan nå starte som Jedi om det er av interesse, du har også Bounty Hunter, Medic, Commando, Officer, Spy pluss noen ikke combat relaterte kalsser som Trader, shipwright osv, og så har du Entertainer, som du nå har fått combat expertise på..... 3. Det vet jeg faktisk ikke, men jeg vil tro at et eller fler av de skandinaviske guildene har en side.... 4. Det må nesten bli opp til deg hva slags guild du er interssert i.. Du har Rebel guilds, Imperial guilds, Neutral guilds, RP guilds, PvP guilds, space guilds og guilds som aksepterer allt... Kommer helt ann på hva du synes er bra, blir litt vanskelig å annbefale et spesifikt guild, siden det er så mange av dem... Håper du har fått litt mer info nå Endret 28. november 2007 av Otowi
Thorn* Skrevet 28. november 2007 Forfatter Skrevet 28. november 2007 Ja, det hjalp mye:)Trodde det var helt dødt her jeg, har hatt posten ute i 3 dager uten respons
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå