Gå til innhold

Tid på QXL...GMT?


Anbefalte innlegg

Bydde på en auksjon på qxl i sted, noe datautstyr.

Så, mens det tilsynelatende er en time igjen stenger hele auksjonen....!

Ble skikkelig forbanna fordi jeg akkurat skulle til å heve mittt bud.

 

Nå er klokken ca. 21.35, men neida auksjonen stengte:

 

Beklager, men denne auksjonen er nå avsluttet.

 

Auksjonen stengte:

05/02/2003 21:45.

Det er latterlig dersom de kjører GMT, engelsk tid på den _norske_ siden uten om å opplyse om det.

Noen som kan bekrefte dette?

 

Ja, jeg vet at dette ikke er riktig sted å klage, men blir bare så forbannet.

Sint nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke merket noe angående dette så du er sikker på at det ikke er din lokale klokke som er sein`*Sjeker opp QXL*

 

Edi: Klokka dems er faktisk 1.5 minutter raskere enn min så jeg tror nok problemet er lokalt

 

Nei, problemet er ikke lokalt. Da jeg sjekket auksjonen klokken 21.15, dvs like etter NRK-nyhetene som pleier å være ganske nøyaktige var auksjonen allerede stengt. Da sto det at auksjonen stengte kl 21.45. Men klokke var bare 21.15.

 

Jeg skrev posten min 21.25-21.43 (tok litt tid ettersom rlf. ringte) og postet den 21.44 og da hadde auksjonen sannsynlighvis vært stengt i 59 min.

 

Argghh.

Lenke til kommentar

Høres veldig merkelig ut. Jeg har selv handlet mange, ca 50 gjenstander på qxl og byr vanligvis alltid rett før auksjonsslutt uten problemer. De kjører ikke GME tid. Du er vel klar over at viss ingen har byd på gjenstanden så kan selger ta ned auksjonen, før auksjonsslutt,….glem det ser nå at du skrev at du ville heve ditt bud….

 

Derimot så hadde jeg problemer med å gjennomføre et bud for et par dager siden…trur faktisk det var den 5.2….kan tenkes at det var noe problemer hos QXL denne dagen?

 

Har byd på ting etter dette uten problemer… :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...