Gå til innhold

Finn annonse: Xbox 360 Ring of Dead Fix


SPiLL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Synes det er merkelig dersom folk velger å benytte seg av dette - alle som har kjøpt en Xbox 360 til nå (og ikke har åpnet konsollen for modifisering eller titting) har fortsatt garanti på den (3 års garanti på alle 360-er), så Microsoft ordner med gratis reparasjon.

 

Når det kommer til feilrate på Xbox 360 så hører man mye forskjellig her, de som har problemer skriker høyest ut på forum så det vil gi et dårlig balansert inntrykk. Nå er det selvsagt ikke til å stikke under en stol at Xbox 360 har hatt litt problemer med disse beryktede røde lysene, men selv har jeg ikke merket noe og jeg har hatt min siden 2. desember 2005. I min umiddelbare vennekrets er det ti stykker som har 360 (både core og premium, kjøpt på vidt forskjellige tidspunkt) og er kun en som har hatt problem med sin, og dette løste Microsoft rimelig kjapt.

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar

Jeg prøvde å fikse Xboxen min hos Xunlock, som er vel noe av det samme greine. Han sa at han kunne fikse 99% av alle RRoD, etter å ha sendt den inn for 2. gang og den fortsatt ikke fungerte ga dem opp. Jeg personlig syns det er "litt" tilfeldig at jeg havnet under denne 1%.

 

Så jeg er veldig skeptisk til sånne tjenester...

Lenke til kommentar

Ikke for å flisespikke, men tror jeg hadde drøyd det et par sec før jeg sendte boxen uvitende til en annonse hvor de har en så kortfatta beskrivelse, men fortsatt har fått med det viktigste :

 

mEil, om du trenger hjelp, siden de tross alt har fått inn de nødVENLIGE deLLene.

 

Ser ikke fryktelig seriøst ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Xbox 360 Ring of Dead Fix

 

 

 

Beskrivelse

Har du fått den så kalte Ring of Dead på din Xbox 360?

vi har nå fått inn nødvenlige deller for å fikse din Xbox 360.

 

Ring oss eller send meil for mer inf

 

Haha beste annonsen på lenge.

Fikser ring of _dead_.

De har fått inn nødvenlige deller (dellmaskiner som er fine i nød) !

Lenke til kommentar

Amatører?

viser til minst 6 år med erfaring og 3 av de med egen butikk lokalt med stadig økende omsettning kaller du de for amatører , må du tenke deg godt om det du sier , og selv om han som driver er 25 år betyr ikke at det er han som står for reparasjon av konsoller . han som er reparatør er faktisk over 35 år og tar ingeniør utdanning innen elektro

Lenke til kommentar
Amatører?

viser til minst 6 år med erfaring og 3 av de med egen butikk lokalt med stadig økende omsettning kaller du de for amatører , må du tenke deg godt om det du sier , og selv om han som driver er 25 år betyr ikke at det er han som står for reparasjon av konsoller . han som er reparatør er faktisk over 35 år og tar ingeniør utdanning innen elektro

 

 

Jeg er så enig.

Når jeg nå også kjenner begge to og vet at de driver seriøst.

At noen har problemer med å skrive korekt norsk, og de er det mange av. Dysleksi f.eks.

Er ikke det noen grunn til å bruke surre komentarer, som useriøst.

 

En annen ting er at på alle forum er det mange som "tror" :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...