Gå til innhold

Burde jeg ha noe nytt på charren min?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenker du er under lvl 60? fikk ikke opp armory profilen, damn firewall på jobb;p,

vell jeg for min del ville spart pengene, (hvis du tenker på å bruke dem på gear iaf)

for tvært du kommer til outlands på lvl 58 bytter du ut alt uansett med greens:), money saved.

Skrevet
Jaha, er litt n00b i WoW serru. Men hva burde jeg skaffe?

Du er 8 lvler unna Outland. Jeg ville spart pengene til epic mount, for det gearet du kjøper nå skal du bytte ut snart uansett.

Skrevet

Som andre har sagt, spar pengene dine til epic mount. Den koster 480g for trening (hvis du er exalted), +ca 90g for selve mounten.

Uansett hva du måtte kjøpe av gear blir det byttet på et par timer når du kommer til outland, en epic mount varer lenger. :)

Skrevet

Ok atkker for svar. Men jeg ser jo at mye jeg har er lvl 40 og 30 ting, jeg har så og si ingenting på lvl 50, men er det noen instancer eller noe gear jeg burde loote? Håper ikke jeg maser for mye :blush:

Skrevet

Mens du lvler sa kan du regne med a ha lav level gear med mindre du er veldig rik og kjoper gear for din level, men du er sapass nerme outlands at det imo ikke noe vits i a kjope masse utstyr.

Skrevet

Imo er det ingen vits i å kjøpe noe gear i det hele tatt før du dinger 70. Når du kommer til Outlands bytter du ut alt med questrewards og drops i løpet av en level eller to. Å bruke tid på skaffe bedre gear mens du levler er waste av tid du kunne brukt til å levle. Gear kommer av seg selv i instancer og quester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...