Gå til innhold

Hjelp til å skifte/endre MBR (skal fjerne Linux)

Bozzeye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er lei av Linux (Ubuntu), og har derfor tenkt å fjerne det frå harddisken. Då eg installerte Linux, brukte eg heile harddisken (har to, den med XP er full og eg treng plassen). Eg kan ikkje så mykje om dette og lurer derfor på korleis eg skal gjere det. Windows XP CDen har eg her (med SP2 viss det trengs).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først booter du med Windows-CDen for å fjerne GRUB. Dette gjør du ved å gå inn i recovery console, og skriver "fixmbr".

Forsikre deg om at grub er borte og at du booter rett inn i Windows før du går videre til neste trinn, som er å gå inn i Disk Management i Windows, finne partisjonene du har linux på, slette de, og opprette en ny/nye NTFS-partisjon(er) på den nå ledige plassen.

Gjør du ting i motsatt rekkefølge, fjerner du filene til GRUB før du har fjernet GRUB, og vil dermed få et system som ikke kan bootes (Det kan dog enkelt løses likevel, med Windows-CDen som beskrevet over).

Skrevet

Eg har ikkje peiling på dette, og berre trykte på noko. Så det kan godt vere det ikkje var Recovery Console, men det kom i hvert fall opp error. Skal sjå meir på det i morgon.

Skrevet (endret)

Fann Disk Management på Control Panel (Kontrollpanel) > Administrative Tools (Administrerende verktøy?) > Computer Management (Datamaskinbehandling?). Eg vil ikkje drite meg ut ved å slette noko eg ikkje skal slette osb., så derfor lurer eg på: Skal eg slette begge partisjonane på Linux-harddisken? Det er ein på 230 GB og ein på 2,88 GB.

Edit: Skulle visst vere Administrative Tools der. :)

Bilete av Disk Management:

post-125541-1196693532_thumb.jpg

Høgreklikk på Linux-harddisken:

post-125541-1196693565_thumb.jpg

Endret av überSviker
Skrevet

Sålenge de ikke er tildelt noen driveletter, så er de ikke i bruk av Windows i det hele tatt, og kan dermed trygt slettes.

Etter det er gjort, kan du opprette en ny partisjon, som blir formatert til NTFS. Da får du brukt den i Windows. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...