Gå til innhold

Står klin fast i Call of duty 4 i Mission 13: Heat


Anbefalte innlegg

Heisann.

Har nå forsøkt sirka 40 ganger på å komme meg igjennom dette kapittelet, hvor jeg står i låven, og har nettopp skutt i filler fire tanks. Da har jeg 4 minutter på å komme meg til Landing Zone. Og det er bare et helt lite helvete. Spiller denne på Veteran, og kan nevne at jeg greide det på normal, men nå kommer jeg knapt over jorde, før jeg blir eleminert. Har forsøkt airstrike hjelpen, men det ser ut til at fienden bare rister det av seg, og strømmer på i hopetall. Dette er noe av det mest vanskelig jeg noen gang har opplevd i spill, og jeg har rundet mange spill på det hardeste, og har aldri brukt cheat. Men nå lurer jeg på om det faktisk blir nødvendig, hvis ikke noen av dere har noen tips om hvordan man kommer seg helskinnet til LZ? Hadde vært kjempetaknemlig hvis noen av dere har et lite hint om hvordan man rekker å komme seg til LZ på de 4 minuttene :-)

Takker så mye for hjelpen.

 

Mvh Mpeg

 

Asus M2N 32 SLI Delux

XFX GeForce 8800GTS 640 Mb ( 8800 Ultra er på vei)

2 Gb Crucial

Creative extreem soundcard

AMD x2 6000+

320 Gb Western Digital

Ocz 700W Power

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv å hold deg helt til høyre i starten, møter nesten ingen der. Etter veien derimot får du gå hvor du vil, burde få checkpoint når du kommer dit derimot.

 

 

Fulgte tipsene deres her, og har endelig fått checkpoint. Har kommet meg til huset ved veien, hvor jeg plutselig så det stod Game saved på skjermen. Det var et deilig syn. Tror man å komme seg til huset innen 2min.før man får checkpoint. Men har ikke kommet meg videre derfra ennå da. Sinnsykt mange fiender.....war is hell...det er ihvertfall klart :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...