Gå til innhold

Ny allround stasjonær pc, 5-7500kr u/skjerm.


Anbefalte innlegg

Heisann. Det begynner å bli på tide å bytte ut hjemme PC-en med noe som passer bedre for det 21. århundre. Det er noen år siden sist jeg var ute på det stasjonære pc markedet, så jeg har mistet litt oversikt over hva som er duganes i disse tider. Derfor håper jeg på tips herfra.

Det eneste tipset jeg har fått er å holde meg langt unna Dell. Hva slags formeninger har folket om det?

 

Bruksområde: tekstbehandling, internett, fotoredigering, avspilling av film og musikk. Jeg spiller og litt en sjelden gang.

Jeg har skjerm fra før.

Pris: 5000-7500kr.

 

Jeg antar at de fleste PC-er passer mitt bruksområde, men når jeg først skal kjøpe ny maskin, så vil jeg ha noe jeg slipper å oppgradere igjen etter et halvt år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann. Det begynner å bli på tide å bytte ut hjemme PC-en med noe som passer bedre for det 21. århundre. Det er noen år siden sist jeg var ute på det stasjonære pc markedet, så jeg har mistet litt oversikt over hva som er duganes i disse tider. Derfor håper jeg på tips herfra.

Det eneste tipset jeg har fått er å holde meg langt unna Dell. Hva slags formeninger har folket om det?

 

Bruksområde: tekstbehandling, internett, fotoredigering, avspilling av film og musikk. Jeg spiller og litt en sjelden gang.

Jeg har skjerm fra før.

Pris: 5000-7500kr.

 

Jeg antar at de fleste PC-er passer mitt bruksområde, men når jeg først skal kjøpe ny maskin, så vil jeg ha noe jeg slipper å oppgradere igjen etter et halvt år.

grei pc til greit bruk å pris

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=54654

Lenke til kommentar

Takk for tips, kvase.

Er det noen andre som har noe å anbefale, evt. merker jeg bør titte nærmere på(eller holde meg langt unna for den del)?

Jeg ser at bl.a. Komplett selger såkalte "demopc'er". Hvor trygt er det å gå for en av disse med tanke på at de kan bestå av returnerte(og kanskje feilaktige?) deler?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Takk for tips, kvase.

Er det noen andre som har noe å anbefale, evt. merker jeg bør titte nærmere på(eller holde meg langt unna for den del)?

Jeg ser at bl.a. Komplett selger såkalte "demopc'er". Hvor trygt er det å gå for en av disse med tanke på at de kan bestå av returnerte(og kanskje feilaktige?) deler?

 

De demopcene er nok trygt og kjøpe, de skal ikke inneholde defekte deler, det har de ikke lov til, med mindre du er opplyst om det...

 

 

De fleste pcene som selges som demo er vel PC-er som filk har bestilt via konfiguratoren og ikke hentet hos posten, siden de ikke lenger da kan selge PC-en som ny må de selge den som demo...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...