rotweiler Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 (endret) Need For Speed: Prostreet funker ikke, kommer alltid opp "nfs.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne." Akkurat lagt inn spillet, pc akkurat formatert for 4 dager siden. Hva er galt? Endret 27. november 2007 av Skagen
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Har du lastet det ned? Eller innstallert det på en disk med fat32-system. Hvis du har kjøpt det kan du jo ringe til service eller sende en email.
Kimelimm Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Han har sikkert puttet inn en crack, og dermed klart og ødelegge
Darth Kjell Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 (endret) Gjorde du noe med spillet (cracket, patchet eller flyttet katalog) før det sluttet å fungere? Edit: Hvis du har cracket: Kjøp spillet Hvis du har patchet: Avinstaller og installer på nytt. Endret 27. november 2007 av Darth Kjell
Spirre Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 dersom det funka føre formateringa så kan det tyde på at du mangler noen drivere eller lignende. sørg for at alt er oppdatert
redsword Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Det er noen kamerater av meg som har hatt problem med NFS pro street. Og de har Vista. Så det kan jo være noe med det også, men det høres mest sannsynlig ut med at han muligens har puttet en crack i mappa hehe.
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Det er noen kamerater av meg som har hatt problem med NFS pro street. Og de har Vista.Så det kan jo være noe med det også, men det høres mest sannsynlig ut med at han muligens har puttet en crack i mappa hehe. Muligens? Vel, du har crack viss spillet virker uten cd. Så har du lastet det ned virket det ikke. Visst du har kjøpt det, ta av cracken og spill med cd.
mortenandre Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Need For Speed: Prostreet funker ikke, kommer alltid opp "nfs.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne."Akkurat lagt inn spillet, pc akkurat formatert for 4 dager siden. Hva er galt? Samme skjedde med meg nå...Det virket i går å for igårs, men plutselig i dag så virket det ikke. Jeg la inn den nyeste driveren til ATI, da sluttet det å virke. Jeg har prøvt systemgjennoppreting.
Spirre Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 systemgjenomretting er no dritt. avinstaller heller driveren og legg inn den forrige du brukte. ellers så går det jo å sjekke etter patch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå