Gå til innhold

Lang leveringstid, men god service. Netshop


Anbefalte innlegg

Kjøpte jo som så mange andre en god del på Netshop sin 'super onsdag'..

 

Kjøpte blant annet et Asus 8800gt (som det sto at de ikke hadde på lager) og en ocz 600watt psu som det var noen få på lager. Før jeg fikk samla alt og trykka enter var selvsagt også psu'en utsolgt på lageret. Ikke bekreftet dato var 28.11 for Asus og litt kortere for psu. Psu'en ble kort tid etterpå skjøvet til 4 desember og asus'en til 29.11.

 

Sendte derfor en epost om mulighetene for å få skifta strømforsyning til noe annet siden jeg helst ville slippe å vente hvis skjermkortet kom før. Fikk så en telefon i dag hvor jeg ble informert om at datoen på strømforsyninga fremdeles ikke var bekreftet. Og at det samme gjaldt for Asus'en og at de heller ikke hadde noen andre 8800gt kort med bekreftet dato. (Nvidia har heller ikke klart å gi noen dato..) Gikk så igjennom hvilke alternativer det var for å få fortgang på pc'. Kanselering av de siste delene var jo en mulighet, bytte av strømforsyning og skjermkort (eks til gts kort) var en annen.

 

Nå ble det til at jeg venter å ser intill videre da heller ingen andre ser ut til å ha 8800gt kort liggende. Og vil helst ikke ha et gts kort i stedet. Men hovedpoenget var at det var god og informativ kundeservise.

Endret av Lorentzt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...