Mazeking Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Koser meg glugg ihjel for tiden med å spille Liberty City Stories til ps2 på min Ps3. Funker som en drøm. Lurer foresten på om det er planlagt noe "stories" spill fra San Andreas? Burde vel ikke være noen big deal å lage det siden alle de tre første GTA3 spillene bruker samme engine. Blir vel dog først utgitt på PSP slik at vi andre med ps2/ps3 må drøye litt til. Får vel satse på at GTA IV er ute innen den tid :!:
Mazeking Skrevet 26. november 2007 Forfatter Skrevet 26. november 2007 Hva er stories spillene annerledes? Nå spiller jeg dette på PS2. Jeg har blitt fortalt før jeg kjøpte Liberty City Stories at det var mere korte oppdrag og ikke så mye story som i det vanlige GTA spillene. Det synes jeg er feil beskrivelse. Synes LCS er vel så morsomt som LC og VC. Man følger stort sett Mafia bossen som bor i penthouset på toppen av den første øye og gjør masse oppdrag for ham og flerer andre. Synes det er feil å si at det ikke er en story. Liberty City Stories er kartet fra LC blandet med en masse innslag fra VC. Digga du VC og LC er dette spillet helt fantastisk. Synes det er rart at man ikke har hørt mer om disse spillene. Jeg storkoser meg ihvertfall. Spiller som sagt ps2 versjonen på en Ps3 uten problemer. Spillet er ganske omfattende. Det er MANGE missions og mye rart å finne på. En artig ting er blant annet en bilforhandler der man skal hjelpe ham med å selge biler ved å kjøre slik kundene vil man skal kjøre. Noen vil ha det til å meie ned fotgjengere, andre vil kjøre offroad. Til alle GTA Fans: LØP OG KJØP! Billig er det også 199 på platekompaniet for 3 uker siden.
Grindal Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 . Lurer foresten på om det er planlagt noe "stories" spill fra San Andreas? Får vel satse på at GTA IV er ute innen den tid :!: kanskje det kommer etter gta4. det går mange rykter rundt på nettet nå. Ta et google-søk og kanskje du finner det ut?
Almadora Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Er det kortere oppdrag i story spillene? Samme person?
Grindal Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 er ikke samme person, men noen av de samme personene det var i spillet for er jo der Eks: VC=Diaz og Lance III=Salvatore Leone og Donald Love
steinar2000 Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Har tilgode å prøve LCS. Har tenkt å kjøpe det på PSP, føler at disse "prequel"-spillene tar seg bedre ut på den.
deusex Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Synes GTA Stories-spilla ikke er det helt store. Hadde Liberty City Stories til PS2, men solgte det, ettersom det var temmelig kjedelig. Har Vice City Stories, men liker Vice City mye bedre, ettersom den hadde mye artigere oppdrag. Stories-spillene mangler litt av sjarmen og den glimrende humoren fra de opprinnelige GTA-spillene. Er litt kjipt at de benytter seg av samme spillmotor og samme by som i de opprinnelige spilla til PS2. Føles litt som en billig "cash-in".
Mazeking Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Skrevet 3. desember 2007 Synes GTA Stories-spilla ikke er det helt store. Hadde Liberty City Stories til PS2, men solgte det, ettersom det var temmelig kjedelig. Har Vice City Stories, men liker Vice City mye bedre, ettersom den hadde mye artigere oppdrag. Stories-spillene mangler litt av sjarmen og den glimrende humoren fra de opprinnelige GTA-spillene. Er litt kjipt at de benytter seg av samme spillmotor og samme by som i de opprinnelige spilla til PS2. Føles litt som en billig "cash-in". Vel nå har jeg spilt igjennom alle GTAIII spillene synes de er helt fantastiske. Vice City topper når det gjelder stemning og musikk dog (RAP is Crap!) Synes derfor det var skikkelig artig å spille Liberty City Stories. Er da ganske mye humor der også med han negern (eller sydhavskonge som det korrekt heter, eller kanskje afroamerikaner eller person mer andre fra afrika) som driver det horehuset/strippebula. Dama til Mafiabossen er jo også en dramaqueeen uten like som byr på mye humring. Sett i lys av de 3 første fantastiske spillene synes jeg det er veldig positivt at de gir ut disse spillen under en annen portefølje kalt "GTA Stories" og at prisen ser såpass hyggelig. Hadde de derimot kalt spillene for GTA 3 Liberty City Part 2 og solgt det til 600 spenn kunne man begynt å klage. Det er vel også få spill som har så vanvittig smooth feeling når det gjelder å kjøre biler og motorsykler. GTAIII enginen er rett og slett en fantastisk sandkasse å boltre seg i. Snart ferdig med LC Stories. VC Stories next!
Grindal Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 av Stories spillene synes jeg Liberty City Stories er best fordi jeg elsker Liberty City! Et minus er at man ikke kan kjøre helikopter der da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå