Stig-Arne Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Neh.. idag klarer du såvidt å selge en N95, som er 5 mnd gammel til 3000-3500.. som er i perfekt stand..
gnaling94 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 Jeg kan virkelig ikke si att jeg har kommet noe lenger, men jeg tror det blir Nokia n95 8gb Hadde de heller beholdt Nokia N95 8GB's design - og skjerm på N82, hadde valget vært enkelt. Nokia N95 sitt kamera så mye dårligere enn N82, bare det att N95 mangler blitz.. noe som er veldig synd. Men folk som sier att N82 er raskere; N95 har jo fått en firmware oppdatering, noe som fikser dette problemet. Det er nå mye enklere å bruke kameraet, og kjappere Ellers er jo det meste likt... innholdet i telefonen i alle fall! N82 var jo bare overlegen på kamerafronten da...
Stig-Arne Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Hovedgrunnen til at jeg kvittet meg med min N95 var at hele greia med en slider er noe dritt. . Det er jo bare en mekanisk del til på telefonen som lett går til helvette.. Det er jo det beste med N82, den har en helt standard form, uten noen ekstra mekaniske deler.. mindre som kan gå galt. Kan heller ikke si at jeg savner de 0.2 " som N95 har.. Skjermen er perfekt for min del på N82..
gnaling94 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 Hovedgrunnen til at jeg kvittet meg med min N95 var at hele greia med en slider er noe dritt. .Det er jo bare en mekanisk del til på telefonen som lett går til helvette.. Det er jo det beste med N82, den har en helt standard form, uten noen ekstra mekaniske deler.. mindre som kan gå galt. Kan heller ikke si at jeg savner de 0.2 " som N95 har.. Skjermen er perfekt for min del på N82.. Det sies jo att den nye versjonen har blitt forbedret på det området da, men jeg er nå ikke sikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå