Arntfinn Skrevet 25. september 2001 Skrevet 25. september 2001 Driver og planlegger å lage meg et nytt kabinett og vannkjøling og no andre småsaker, og har tengt til å lage en artikkel om det. I forbindelse med det så tengte jeg at det hadde vært gøy å lage en casemod side ting, og så har jeg fått med en til å anmelde pønk allbum og sånt. så det blir en pønk og casemod side :smile: er dette en god idé, eller burde jeg sende (den kommende) artikkelen til noen andre sider som har faste lesere? (jeg har ikke noe særlig erfaring med å lage web sider fra før, men har akkurat klart å få til å lage en side med tabeller og ikke rammer :smile: (med 'inkluder side' ting))
Duckman Skrevet 27. september 2001 Skrevet 27. september 2001 Hmmm...hvis det viser seg å bli bra, kan jeg godt publisere det på hjemmesiden min. Ligger på 500 000-1 000 000 hits i måneden. Duckman
mlwirak Skrevet 27. september 2001 Skrevet 27. september 2001 Det kan også tenkes at noe av dette er aktuelt for Overklokking.no. De har også ca. 500 000 sidevisninger i måneden - de fleste norske lesere. MLW
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå