Gå til innhold

CoD4, steam & punkbuster


Anbefalte innlegg

For de som sliter med at en blir kicket av punkbuster med følgende grunn:

Unknown Windows API Function [131133]

 

Jeg har ikke fått denne kick'en før i går kveld, men etter x antall timer med knoting fant jeg ut av problemet.

For alle som kjører CoD4 via Steam så må en altså skru av Community overlay først. (Dette er den lille steam popupen)

 

Var mer eller mindre flax at jeg fant løsningen, og det er svært lite info om dette, så tenkte en liten post kan hjelpe andre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For de som sliter med at en blir kicket av punkbuster med følgende grunn:

Unknown Windows API Function [131133]

 

Jeg har ikke fått denne kick'en før i går kveld, men etter x antall timer med knoting fant jeg ut av problemet.

For alle som kjører CoD4 via Steam så må en altså skru av Community overlay først. (Dette er den lille steam popupen)

 

Var mer eller mindre flax at jeg fant løsningen, og det er svært lite info om dette, så tenkte en liten post kan hjelpe andre :)

 

 

Skriv dette in i console, dvs "|" knappen: /cl_maxpackets 100

Lenke til kommentar

Nydelig, fikk fikset den feilen, men nå har det plutselig meldt seg andre irriterende feil med PB... Ble nettopp kicket av ut av en server fordi det var en violation, ignoring queries 90001 (eller noe sånt).... Jeez, noen andre som har det problemet, og evt etn løsning?

 

 

EDIT: ...og nå var det plutselig PB INIT FAILURE..... jippi!

Endret av Trancton
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Jeg kjører ikke CoD4 via Stem, men sliter med at jeg blir kicket av PunkBuster.

Grunnen til at jeg blir kicket er denne:

 

Cvar cl_maxpacket=30

 

Noen som vet grunnen til problemet?

 

Nå er jeg usikker på om CoD4 kjører normal option.

 

Om du IKKE har console, og IKKE får det opp ved å trykke "|" så kan du gjøre følgene:

 

Skift språket til engelsk, om du ikke oversetter det selv.

 

::

Åpne steam - My Games - Høyreklikk på CoD4 - Properties - Set launch options - Skriv inn "-console" uten " ". ( "-"'en MÅ være med.)

 

Da vil du få console når du starter spillet... Håper jeg.. Slik til CS og HL spillene TF2 osv. ;)

Lenke til kommentar

Noen som veit hva som er problemet når jeg ikke for opp "boksen" til å skrive inn servere? > | <

Må lage ny profil for hver gang jeg går inn på CoD 4. lei av å måtte spille meg opp i rank hele tiden uten nytte.. problemet kommer når jeg går ut og inn av CoD 4 MP..

 

Hjelp ønskes sterkt :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Trykk på find servers, eller gjør det jeg sa i mott forige innlegg Eastmo.

 

Bytt ut -console med -servers tror jeg.

 

Send PM til "Jooakim" her på diskusjon.no om du lurer på noe med steam, da han er EKSPERT på dette. ;)

Lenke til kommentar
For de som sliter med at en blir kicket av punkbuster med følgende grunn:

Unknown Windows API Function [131133]

 

Jeg har ikke fått denne kick'en før i går kveld, men etter x antall timer med knoting fant jeg ut av problemet.

For alle som kjører CoD4 via Steam så må en altså skru av Community overlay først. (Dette er den lille steam popupen)

 

Var mer eller mindre flax at jeg fant løsningen, og det er svært lite info om dette, så tenkte en liten post kan hjelpe andre :)

 

 

jeg prøvde alt det du sa. men jeg får fremdeles den feilmeldingen, og jeg begyner å gi opp:(

Lenke til kommentar

Betalte rundt 388kr for COD4 fra steam i går...

+tax er noe jeg aldri har tengt på, det skjer vertfall ikke noe mere med det, det er ikke tax på nedlastet matriale såvidt jeg har skjønt.. Sto noe om tax når jeg kjøpte photoshop også uten at jeg betalte noe mere av den grund..

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar
Betalte rundt 388kr for COD4 fra steam i går...

+tax er noe jeg aldri har tengt på, det skjer vertfall ikke noe mere med det, det er ikke tax på nedlastet matriale såvidt jeg har skjønt.. Sto noe om tax når jeg kjøpte photoshop også uten at jeg betalte noe mere av den grund..

 

fett...da kjøper jeg det ratt fra steam.

Sparer noen få kroner. Spillboksen tar bare plass uansett.

Jeg trenger ikke logge inn via steam hver gang jeg skal spille Cod4 online om jeg kjøper det via steam gjør jeg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...