Gå til innhold

Hvilket likte du best - Sim City 4 eller 3000?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Moderatornotis: Innlegg i denne tråden er flyttet fra en tråd under tilbakemeldinger artikler. Disse trådene var of-topic og ble dermed splittet ut til en egen tråd. Snorre.

Bare jeg som liker Sim city 3000 best her ? :D

Endret av Snorre
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både jeg og faren min foretrekker sim city 3000 framfor sim city 4. Følelsen av makt og kontroll du får av sc3k er enestående.

Skrevet

jeg likte den veldig godt...

Men syns sim city 4 er litt større utfordring, pågrunn av at skoler etc må bygges slik at byområdene dekkes med blant annet buss til skolen...

Også litt forsjellige mottorveier, og større muligheter på samferdsel siden...

det skal heller ingenting til for at ei blok har 3000peroner som kjører bil...

Det er litt morsomt vist man sitter og ser =) ser køa aldri forsvinne ^^

og det beste av alt :D

Det går faktisk mye lettere å bygge brooer og tunneler... på sc3k har du flaks om ikke veien bli lagt over fjelet istede for i tunnel :p

Skrevet (endret)
SC 4 er jo ganske urealistisk da, folk betaler 7.5% skatt og forventer omtrent at du skal tørke dem i ræva for det beløpet :p

Nå må du huske at handlingen er bygget på the US of A. Der betales det så lav skatt i enkelte stater. Og tviler ikke på at enkelte personer forventer at guvernøren skal tørke dem i ræva for det. ^^ Når det er sagt så synes jeg Sim City 4 er et fantastisk vanskelig spill. Det er omtrent umulig å få en byøkonomi til å gå i pluss. Som regel greier man det lettest om man lager industrigigang-byer med fofurensning til de grader. Men da kan man glemme å få godt utdanna folk med mye penger til byen.

Ja, emnet sier vel sitt. Flytter også over innlegg som var off-topic i en tilbakemeldingstråd for en omtale av Sim City: Samfunn. :)

Endret av Jarmo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...