Gå til innhold

Ledninger til UGuru for Abit Pro?


Biarte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, har ikke komt så langt, venter på skjermkortet :-)

Så UGuru overvåkningen av temp etc virker ikke uten ledningen....

Hvordan stiller jeg volten på minnebrikkene da? I tilfelle det skulle skje det samme med min pc?

 

Du har jo uGuru software som du kan bruke til å overåke temp og slikt i windows. Jeg har Abit kort med uGuru selv og må ikke ha noen kabler koblet til. Dette må vel kun brukes hvis du skal ha noe uGuru panel eller noe i fronten av kabinettet.

Lenke til kommentar

Det er vel bare for noe externt panel i så fall ja. Har ikke fått testa de programmene som fulgte med ennå. Hvor er det uGuru leser av temp hen da? Det er vel noen tempraturmålere på brikkesettet et sted bare.

 

Har hørt mange som hadde problem med bios på abit pro. Hver gang en forandrer noe i bios, bare dato f.eks, så vil ikke pc boote opp igjen. Måtte ta clear cmos hver gang jeg restarta den. Stoppa på C1 feil. Det løste seg for meg å sette opp volt på ram til 2,1 jaffal. Det er i uGuru i bios. Hvis du har de samme ocz platinum ramen.

Den blir satt som 5 5 5 15 til default og.

Lenke til kommentar
Det er vel bare for noe externt panel i så fall ja. Har ikke fått testa de programmene som fulgte med ennå. Hvor er det uGuru leser av temp hen da? Det er vel noen tempraturmålere på brikkesettet et sted bare.

 

Har hørt mange som hadde problem med bios på abit pro. Hver gang en forandrer noe i bios, bare dato f.eks, så vil ikke pc boote opp igjen. Måtte ta clear cmos hver gang jeg restarta den. Stoppa på C1 feil. Det løste seg for meg å sette opp volt på ram til 2,1 jaffal. Det er i uGuru i bios. Hvis du har de samme ocz platinum ramen.

Den blir satt som 5 5 5 15 til default og.

 

 

Hmm....

Nei, jeg har Corsair Ballistix 6400

Blir spennende å se om jeg støter på problemer da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...