Mr.Anki Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Hei, Har et irriterende problem med Crysis, av og til henger spillet seg opp og jeg får dette skjembilde: For å få spillt mer, må jeg restarte hele maskinen! Noen tips til hva jeg kan gjøre for og hindre dette? og hva er feilen? Mvh Mr.Anki
Habitats Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 (endret) Bare for å klargjøre visse standard ting; har du installert de nyeste driverne + DX ? Hvordan funker andre spill, lignende problem før? Har du prøvd å reinstallere? Om man utelukker der ovenfor så ser det ut som at enten GFX driveren har sluttet å fungere, eller så er det noe feil på kortet ditt. Jeg hadde noe av de samme symptomene med mitt gamle 7900GTX, så fort jeg starter en 3D applikasjon så krasjet alt. Fant til slutt ut at det var kortet som hadde tatt kvelden. Endret 23. november 2007 av Habitats
Mr.Anki Skrevet 24. november 2007 Forfatter Skrevet 24. november 2007 Får ikke håpe skjermkortet er ødelagt, men det kan hende det er noe galt med drivere. Har ikke helt fått i orden det. Må si det er ekstremt irriterende når dette skjer...
MPO Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 (endret) Jeg har det samme probleme som deg, da jeg la inn de nye betadriveran 169.09 fikk jeg den feilen jeg og. Da jeg gikk tilbake til Version: 163.75 virket spille uten problem. Så det er noe feil med beta driveran til nvidia som ikke virker som dem skal. Endret 4. desember 2007 av MPO
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå