endtrax Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvis du har planer om å starte med WoW, vennligst send meg en pm eller post her, jeg vil bruke en "Scroll of Ressurection" som gjør at du får 10 dager gratis trial. Hvis du liker WoW og velger å opprette en ekte account, vil jeg få 1 måned gratis spilletid, og vil Takke deg mye Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Åja det folk har ment når de har nevnt Scroll of Ressurection alltid sett på det som spøk fra noen jeg:) Men lykke til da:P Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) nei nei nei. scroll of ressurection er noe blizzard har lansert for de som har konto allerede, og har ikke spilt på 3 måneder, ved bruk av en slik sak får du en gratis måned og personen du "gjenoppliver" får 10 dager i et forsøk på gjenoppta hans abonnemang. Vil du starte med wow og vil teste en trial av spillet. så kan du lett få det av hvem som helst. jeg quoter fra blizz's nyhets seksjon. Cast Scroll of Resurrection and get a free month! Invite a former player of World of Warcraft to try the latest content of World of Warcraft for 10 days free and you could get 30 days free play! For every friend who returns to the game through your Scroll of Resurrection invitation, and then re-subscribes to the game with a paid subscription, you will receive one free month of World of Warcraft game-time. og fra FAQ Who can I cast Scroll of Resurrection on?You can send invitations through this program to someone who previously subscribed to World of Warcraft and whose last time playing the game was more than 90 days ago (this includes any previous time playing The Burning Crusade Trial). Only accounts which were in good standing before their playtime expired are eligible for this invitation. For a similar offer for those of your friends who have never subscribed to World of Warcraft, please see the Recruit-A-Friend FAQ. Endret 22. november 2007 av Dwagon Lenke til kommentar
kristianvikenes Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hvis du har planer om å starte med WoW, vennligst send meg en pm eller post her, jeg vil bruke en "Scroll of Ressurection" som gjør at du får 10 dager gratis trial. Hvis du liker WoW og velger å opprette en ekte account, vil jeg få 1 måned gratis spilletid, og vil Takke deg mye ok kan du få min acount til å vare i en mnd nå idag Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hvis du har planer om å starte med WoW, vennligst send meg en pm eller post her, jeg vil bruke en "Scroll of Ressurection" som gjør at du får 10 dager gratis trial. Hvis du liker WoW og velger å opprette en ekte account, vil jeg få 1 måned gratis spilletid, og vil Takke deg mye ok kan du få min acount til å vare i en mnd nå idag Du får 10 dager, og når du kjøper spilletid vil Aslas få 1 mnd, tror jeg det var. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Scroll of ressurection er kun for de som har spillet WoW før, har hadt en aktiv WoW konto, men som har sluttet med det. Så du får ikke mye ut av en som nettopp skal starte, da må du heller forsøke recruit a friend. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå