Gå til innhold

Tips og Trix i Crysis (online)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tenkte jeg skulle lage en liten tips og trix-tråd til Crysis multiplayer-delen da jeg ser det er mange som kanskje ikke vet alt som bør vites :)

Har du noen forslag selv så smell dem opp!

Freezegun - Den skyter istapper i vanlig mode, men kan oppgraderes til MDAC og skyter istedet ut en lang isstråle som fryser deg til is.

Verdt å vite: Neste gang du er så uheldig å bli fryst til en istapp, gjør dette: beveg musa RASKT fra side til side for å bryte deg ut av isen og overrask fienden ved å eie ham hardt og lenge! Dette trikset lærte jeg på MP-betaforumet og har fått mange spørsmål online om hvordan i granskauen jeg klarte det :p

Helikopterplage?: Rocketlaunchers trenger 2x treff mens den verste fienden til et heli er AntiAir, den er såpass brutal både på rekkevidde og firepower at du detter ned fra himmel før du rekker å reagere - anbefales! :D

Sidestrafing: Blir du eid på battlefielden? Sidestrafing kan spare deg for mange deaths, bare beveg deg kjapt fra side til side mens du skyter, og du blir svært vanskelig å treffe.

FYI m/inciderary bullets: Kuler med flammer på? Ja takk! Har du nok cash og skal ut å eie så kjøper du dette(gjerne med en red dot sight..) De kulene er noe av det verste du kan møte på i nærkamp, og er et godt overtak på fienden.

Tanks+Torch = sant!: Kjøper du deg en tanks, så MÅ du kjøpe med deg en "torch". Torch er repareringsutstyret i Crysis og brukes til å reparere alt av hardware. Den reparerer relativt kjapt og er uvurdelig på store maps som f.eks "Mesa". Torch finner du under "equipment".

Hacking or slacking?: Lockpicking tool er kjekt og ha dersom du ser en ensom tanks som står å ryker. Den koster vel kun 50p og hvis du i tillegg kjøper en torch så får du en stk. billig tanks som du kan ture rundt i.

Bensinkanne på US-biler: Som mange av dere sikkert har erfart mens dere har lekt dere rundt på servere, bensinkanna på en US-bil tåler ca.2-3 skudd, så tar den fyr, og hele bilen eksploderer. Tenk på den nestegang du ser en fare forbi, you could get lucky! :)

Baser/Energysites og ymse: Som dere sikkert har fått med dere er poenget med spillet og få 100% energi, dette trenger laget ditt for å kunne kjøpe TAC-launcher, du har to typer: tanksen og den håndholdte versjonen. Til dette trenger du energysites og prototype-facillity, både två! Du får 100p for å ta over baser og energysites, mens 250p for prototype.

Dette var det jeg hadde på lager nå av litt ymse tips og trix som kan gjøre onlinehverdagen litt lettere. Skal oppdatere tråden etterhvert som jeg kommer på mer. Sees online! :D

Som jeg nevnte innledningsvis, hvis dere sitter med gode tips, don`t be shy!

Endret av -=PuNkGuY=-
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du først lage en slik tråd, så bør fikse litt på formateringen. Sette opp punktvis osv, ser litt rotete ut nå, men ellers var det bra. Kan jo adde en FAQ også, når du først er i gang :)

Whoheey, eget Crysis forum, woot :p

Skrevet (endret)

Noted, skal prøve å shine den opp ^^

Har litt problemer med activeX virker det som.. får ikke brukt noen av verktøyene når jeg skriver en melding, har testa både firefox og IE :(

Endret av -=PuNkGuY=-
Skrevet
er det noen norske servere med bra ping.

og ser man egentlig pingen på serveren? :hmm:

www.barcodegaming.no er en bra server syntes jeg.

Både TV2 og Battlefield.no skal vel fyre opp noen servere snart tror jeg, så da blir det litt å velge imellom :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...