Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

WoW er blokkert, noen muligheter å komme seg online alikevell?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en grunn til at wow er blokkert på skolen.

Den enkleste og lovlige metoden, vil være å spørre IT-ansvarlig på skolen, og gi han en veldig god grunn til at du skal få lov til å spille wow på skolens nett.

 

Og er sikker på at det er noen som hadde hatt mye bedre nytte av skoleplassen din, enn det du har.

Lenke til kommentar

Det har vore altfor mange slike tråder før.

Eg vil råde deg til å søke rundt på forumet og du vil sikkert kunne finne ut den informasjonen du trenger.

Denne tråden har allerede begynt å bli nett som alle dei andre, nemlig ein krangel om dei som meiner du ikkje skal bryte skulen sine reglar og spele wow, mens dei som meiner det er heilt greit.

 

For å halde meg litt on-topic. Joda, det er mest sannsynleg veldig mulig.

Endret av TheOneAsk
Lenke til kommentar
leser/lekser gjør vi i timene.

 

Men ærligtalt, jeg spurte om det var mulig å komme seg innpå alikevell om det var blokker.

Det var alt jeg trengte å vite

Og jeg har svart. Du kan spørre IT-ansvarlig på skolen. Og bare bla opp en grunn til at hvorfor du skal få lov til å spille wow i skoletiden, og på skolens nett.

Det er vel også imot skolereglemanget å bryte sperringene på nettverket.

Lenke til kommentar

Da eg gikk på skolen gikk det sport i det å finne omveier for å bruke IRC (chat) og komme inn på populære spillsider så skjønner hvor du kommer fra. Vil derimot anbefale deg å prøve å la vær å tenke på WoW mens du er på skolen og så snart som mulig akseptere at det er noe du spiller hjemme og det er ingen som helst grunn for at du skal trenge spille det på skolen.

 

Det er lett å bli hektet på enkelte dataspill så er greit å ha en regel om å aldri installere spill på skolen eller på egen bærbar maskin da det bare distraherer og en lurer seg selv til å tro at det ikke skader å spille litt i eller mellom timene på skolen istedet for å bruke tiden på skolearbeid eller snakke med andre folk.

 

Uansett tror eg ikke det er så mye du kan gjøre for å kunne spille WoW på skolens nettverk... om administratoren der har kontroll og vet hva han driver med kan han fort finne ut av det og stenge deg ute fra nettverket om du bruker omveier for å få tilgang til spill eller andre ting du vet du ikke har lov til å bruke der.

Lenke til kommentar

Jeg vet at det går hvis du har en pc hjemme, og setter opp en bru fra dataen du bruker på skolen og hjem (VPN?) trenger jo ikke en pc for det da, men flere måter å gjøre det på. Så du liksom kommer deg inn på nettverket hjemme og går ut den veien :)

 

Har ikke gjort dette selv, men gikk i klasse med en som var mere ivrig en meg med å spille wow og vet at etter litt om og men fikk han dette til :) Så mulig er det. Spørs jo selvfølgelig litt på nettverket/administratorene på skolen din da..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...