Gå til innhold

21"+ skjerm til 2000-3000kr


Becks69

Anbefalte innlegg

Hei

 

Kan noen sette opp noen anbefalinger for ny skjerm til meg? Jeg skal hovedsaklig bruke den til surfing, kontorarbeid osv... Men jeg ønsker også at den skal vere grei til filmer og spill.

 

Har en tiburon 17" lcd (billig) nå, den er mørk og trist...

 

Budsjettet er rundt 3.000kr, men gjerne mindre dersom det er godt nok.

Design er også litt viktig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet jeg ikke svarer skikkelig nå men har du ikke mer enn 3000 kr ville jeg hatt den 17-tommeren litt til og spart opp 500 kr til.

 

Med 3500 kr kan du kjøpe en 24" Samsung med full HD-oppløsning, om du trenger full HD på en 24-tommer kan diskuteres, kommer vel an på sitteavstand.

 

Uansett, helt rå skjerm :thumbup:

Lenke til kommentar

Hehe, penger er ikke kritisk problem... så 3500 går fint, jeg hadde bare tenkt på rundt 2-3000kr.

Denne du mener: Samsung 24" LCD Syncmaster 245B TCO-03 Black, 1920x1200, 5ms, 1000:1, DVI ?

Jeg ser jo hovedsaklig all film og serier på min plasma uansett...

Endret av Becks69
Lenke til kommentar
Hehe, penger er ikke kritisk problem... så 3500 går fint, jeg hadde bare tenkt på rundt 2-3000kr

 

Jeg ser jo hovedsaklig all film og serier på min plasma uansett...

Da bør du absolutt kjøpe en 24", så høy oppløsning er bare himmelrike..... :dribble:

 

Men er det samsung 245B vi snakker om?

Lenke til kommentar
Må si at 24 plutselig ble veldig aktuelt :!:

Hvorfor ikke.....

 

I dag virker det kanskje litt stort.....

 

Til sommeren er vel 24" nesten standard....

 

Om ett drøyt år er 24" nesten lite....

 

Å du skal vel ha skjermen din i over ett år, tenk på hvor lite en 20" eller 22" tommer vil bli om ett år da :!:

Lenke til kommentar
Om du ikke synes DVI er så veldig viktig så kan du kjøpe benq G2400WA. Noen mener at det er forskjell på vga og dvi, andre mener at det ikke er det. Men den er veldig billig, og mange mener G2400W har veldig bra bilde, og eneste forskjellen er en dvi-kontakt.

 

Jeg har BenQ 22WH med DVI og den suger esler i helvete når det kommer til å vise film og spille spill som har mørke partier.. jeg kommer til å tenke meg om veldig nøye før jeg velger en billig BenQ monitor igjen..

 

Jeg tror denne gir veldig mye for pengene i dag:

https://prisguiden.no/product.php?productId=62686

Forutsatt at man ikke har fått 24" i blodet da.. jeg synes 22 er stor nok på desktoppen har ikke savnet noe mer plass..

Synes heller ikke det blir smått med en 1680*1050 oppløsning på 22".. men så har jo jeg krøpet til korset og begynt med databriller også når jeg sitter hjemme :-0

Lenke til kommentar

20" og 22" vil ikke bli for lite neste år, det må jo være det dummeste jeg har hørt i dag. (Det er dog tidlig på morgenen) :)

 

Jeg kjenner faktisk ingen som har mer enn 21". De fleste har 17" / 19" (MERK: av de som jeg kjenner). Ellers leveres jo de fleste bærbare PC-er med 14-15".

Lenke til kommentar
20" og 22" vil ikke bli for lite neste år, det må jo være det dummeste jeg har hørt i dag. (Det er dog tidlig på morgenen) :)

For 6-8 mnd siden fikk man knapt 24" til under 6000,-

 

Neste år synker de nok til under 2500,- for de billigste med HDMI/DVI inngang og det blir lite å spare på å kjøpe en 20" eller 22", da vil ihvertfall jeg spå at 24" skjerm selges mer av enn 22" og 20" på slutten av 2008.

 

At det er det dummeste du har hørt må være en kombinasjon at det er tidlig på morgenen og at du ikke har helt fått med tidligere utvikling på skjermer og kjøp/salg av disse.

 

Er ganske sikker på at trådstarter ikke vil angre på ett eventuelt kjøp av en 24" skjerm....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...