Gå til innhold

Kjøpe laptop i Spania


hobol

Anbefalte innlegg

Dette er kanskje noe snodig å spørre om her, men jeg lurer på om noen har peiling på noen nettbutikker i Spania. Har ei venninne som studerer i Barcelona og hun spurte meg om jeg kunne hjelpe henne. Som den gode samaritan jeg er, så sa jeg at jeg skulle gjøre ett forsøk, men her kom visst jeg til kort, så dermed må jeg se etter om det finnes noen smarte mennesker her som kan gi meg noen linker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere er vel klar over at hun neppe får kjøpt norsk tastatur i Spania? Det går selvfølgelig an å bytte tastaur, forutsatt at det er laget norsk tastatur for modellen, men utfordringen kan vel bli å få tak i dette i Spania. Hvis hun absoulutt må handle i Spania så er det vel lurt om hun får hjelp av noen "innfødte".

Lenke til kommentar

Norsk tastatur er ikke noe must, men det hadde sikkert vært fint med det også, men hun skal være der i 4 år til, og bruker bare norsk på msn, så det er ikke verdens undergang.

 

Hva slags bruk? Kjøre Crysis på fullt med minimum 1440x900 er det vel hun drømmer om, men det var egentlig ikke spørsmålet i denne tråden da jeg søkte etter informasjon om noen visste om nettbutikker.

 

Og nei, Dell er visst ikke aktuelt av en eller annen grunn. Hun har det nå, og hadde lyst på noe annet (overbevise jenter om ting de er overbevist om er ikke lett...)

 

Og ja, selvsagt hadde det vært bedre om hun hadde søkt informasjon hos noen lokale, men jeg er liksom den o store guruen i vennekretsen, så dermed bruker de meg til altmulig rart, selv det jeg sier jeg ikke kan...

Endret av hobol
Lenke til kommentar

Mulig dette er et sted å kikke litt. De forskjellige webshopene vet jeg lite eller ingenting om. Men det går da kanskje an å orientere seg litt.

 

Todos los precios

 

Jeg har egentlig ikke noe mer erfaring med sjapper i Spania enn noen lokale i Malaga-området, ettersom det er der jeg er oftest, men det hjelper jo lite når man er i Barcelona. Et dyrt sted man kan rusle er jo Corte Ingles, det "spanske Steen & Strøm" (?) med filialer i hele Spania, også med pcavd. Ikke billigst som sagt, men har vært kjent for å tilby "ordentlig" service (om dette gjelder pc mer eller mindre enn alt annet skal ikke jeg si noe om).

 

Om jeg kommer på noe mer, skal jeg prøve å følge opp.

Endret av Extantitus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...