Gå til innhold

Spørsmål angående Guitar Hero 3


antihelt

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Noen som vet når de nye utgavene av Guitar Hero 3 blir sluppet her i Norge da?

 

*Bump* :p

 

Regge seg på forumet på gh sia. Spørre pent om når europa får det:P

 

Hører ikke noe rart med lyden, men gleder meg til activision får nintendo med seg og legger ut nedlastbare sanger. Er under planlegging, men svaret skulle komme tidlig i 2008:P

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hmm, ingen som kan bekrefte om europa også har fått monolyd? Eventuelt om vi også får replacement?

 

Hvordan finner man egentlig ut om man har monolyd? En enkel måte å finne ut det på? Jeg kan jo seff sjekke nå, men siden jeg vet slik så kommer jeg garantert til å tro at noe er feil når det kanskje ikke er det :p

Lenke til kommentar

Fra Activision support:

Last Updated

02/14/2008 05:02 PM

I am inquiring about the Wii Guitar Hero 3 replacement disc for Europe

 

Question

I am inquiring about the Wii Guitar Hero III replacement disc for Europe.

 

Answer

 

Thank you for your interest in the Guitar Hero III Wii replacement disk program for the Dolby sound issue. We are currently working out fulfillment logistics for our European customers, and expect to have those finalized shortly. However, we would be happy to notify you once we have more information regarding the replacement program in your region. Therefore, please provide us with your name, mailing address and email address and we will notify you once we have more information.

 

To send us your information please go to Activision Customer Support and click on Ask a Question. Fill out the required fields making sure to put your full name and address in the Question field along with your request to be notified.

 

Please note- the information on this page is for European customers only!

Lenke til kommentar
Fra Activision support:
Last Updated

02/14/2008 05:02 PM

I am inquiring about the Wii Guitar Hero 3 replacement disc for Europe

 

Question

I am inquiring about the Wii Guitar Hero III replacement disc for Europe.

 

Answer

 

Thank you for your interest in the Guitar Hero III Wii replacement disk program for the Dolby sound issue. We are currently working out fulfillment logistics for our European customers, and expect to have those finalized shortly. However, we would be happy to notify you once we have more information regarding the replacement program in your region. Therefore, please provide us with your name, mailing address and email address and we will notify you once we have more information.

 

To send us your information please go to Activision Customer Support and click on Ask a Question. Fill out the required fields making sure to put your full name and address in the Question field along with your request to be notified.

 

Please note- the information on this page is for European customers only!

 

Har du url til den siden eller?

Lenke til kommentar
noen som har merka at noen ganger man starter en sang så er lyden og brettet laaang etter hverandre? Er ikke slik calibrate lag sak jeg mener, mye mer forsjell. Kan skje litt innimellom noen ganger. Fler som har vært borti det?

Jepp, har lagt merke til det selv. Har skjedd en sjelden gang. Sikket bare en bug.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...