MittBrukernavn Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Kjøpte WoW BC i dag siden 10-days free trialen av C gikk ut i går, logga meg på wow-europe.com og registrerte kjøpet der. Når jeg da prøvde å logge meg inn nå så sto det at jeg har "used up my prepaid time". Følger det ikke med noe 1 mdg gratis som med orginal WoW? jeg husker at jeg fikk det når jeg oppgraderte den fra trial til retail... Og det tok bare 1 sec får at den aktiverte seg
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 (endret) Har du kjøpt Bc Og vanlige wow? Edit: Du får ikke med en månede med BC Endret 21. november 2007 av Slettet-ZQr2eN
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 1mnd følger med etter du har kjøpt orginal WoW (og oppgradert accounten din), OG du har betalt for en måned, enten ved gamecard eller VISA.
Caddy Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Det suger så hardt. Jeg kom gla og fornøyd hjem med wow i hånda for et par år siden og installerte i god tro om at jeg skulle få spille den gratis måneden, men neida! Og alle butikker som hadde gamecard var stengt så jeg var pent nødt til å vente til neste dag med å spille.
John Keats Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Det suger så hardt. Jeg kom gla og fornøyd hjem med wow i hånda for et par år siden og installerte i god tro om at jeg skulle få spille den gratis måneden, men neida! Og alle butikker som hadde gamecard var stengt så jeg var pent nødt til å vente til neste dag med å spille. Visa er ikke dumt
MittBrukernavn Skrevet 22. november 2007 Forfatter Skrevet 22. november 2007 1mnd følger med etter du har kjøpt orginal WoW (og oppgradert accounten din), OG du har betalt for en måned, enten ved gamecard eller VISA. Så jeg får den mnd'n fra BC etter at den jeg har betalt for med visa nå går ut? Min list hittil er: -10 Day Web Trial -Free Month(kjøpte wow i butikk) -10 Day expansion trial -One-Month Subscription Ser ikke noe 1 Free month etter den nå som pending pga BC kjøp
Pug Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Les svarene da. Du får ikke en gratis måned ved kjøp av BC.
MittBrukernavn Skrevet 22. november 2007 Forfatter Skrevet 22. november 2007 Les svarene da. Du får ikke en gratis måned ved kjøp av BC. Fint humør du var i da Det -_^ skreiv kan tolkes som om du får en gratis mnd
PsykoRage Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Faktisk skjønte jeg ikke bæret at det -_^ skrev, da jeg ikke fant noe av det der logisk. xD Men On-T: Jeg vet du kanskje har oppfattet det nå men jeg bekrefter det de fleste her har sagt: Nei, du får ikke en gratis mnd når du kjøper TBC.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå