Gå til innhold

Bærbar slår seg av


ingwint

Anbefalte innlegg

Jeg har en ECS/Uniwill 259IA bærbar som plutselig har begynnt å slå seg av helt umotivert, dvs skjermen blir svart men maskinen har strøm. Noen ganger booter den ikke, bare cursor som står å blinker på svart skjerm. Har vært inne i bios og der alt ok. Har formatert og prøver å installere Windows på nytt, men noen ganger kommer jeg til det punkt hvor den skal restarte etter å ha lastet inn filer, så går skjermen i svart. Andre ganger stopper filinnlastingen opp og bildet på skjermen fryses. Og andre ganger igjen får jeg blue screen under installasjonen. Jeg hadde en mistanke til minnebrikkene og har skiftet disse, men samme problemet fortsetter. Noen av dere glupinger som har peil? Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen ganger booter den ikke, bare cursor som står å blinker på svart skjerm.

Vært borti det endel ganger. Defekt hovedkort har det pleid å vært, men kan for all del være en annen grunn til at det blir sånn også. Var også en gang det ble sånn da jeg prøvde å flytte å boote en harddisk med windows98 i 8 år nyere data.

 

Du får håpe det ikke er det som er galt med din, for laptoper med defekt hovedkort er ikke særlig stas å bytte ;P

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...