Porty Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Heisann. Jeg er en gnome Warlock, og lurer litt på hvilket proffesion jeg bør velge. Er det noen som har noen gode forslag på hvilket proff som er best for en warlock å kunne?
abandoned Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 tailoring er jo kjekt, kan lage mye bra på lvl 70 da
Gjest Slettet-Lr2aQT Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 For warlock ville jeg tippe som en annen sier, herb og alch.
Gnurk Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 (endret) Så lite "self-only" det er å skaffe seg via alchemy for øyeblikket ville jeg faktisk ikke anbefale noen å ta det. (Alchemists Stone / Mad Alchemists Potion det eneste?). For en warlock ville jeg valgt tailoring (shadowweave) - og lagd Frozen Shadowweave-settet så fort som mulig, planlegger selv å gjøre det så snart min warlock når 70. Profession nummer 2; Å ha herbalism er riktignok veldig kjekt, så slipper man å kjøpe overprisa herbs. Er ikke mange i guilden som har beholdt alchemy - vi har vel et par Potion/Elixir-masters igjen. Mining gir deg en god & stødig inntekt, allier deg med en jewelcrafter og det ligger mye gull i det. Enchanting er heller ingen dårlig kombinasjon med tailoring. Endret 21. november 2007 av Gnurk
Darth Kjell Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Tailoring og enchanting er greit. Du kan lage mange utrolig bra tailoring-ting når du kommer til 70. Gearet du lager da er veldig bra i forhold til tiden/kostnaden det tar å lage. Herb/alc er også en slager. Hvis du ikke er lvl 70, vil jeg egentlig anbefale det. Herb/alc har du nytte av fra lvl 5, tailoring ikke før lvl 70. Jeg levlet selv enchanting sammen med tailoring. Det var en veldig enkel måte å få levlet enchanting uten for store kostnader. Med enchanting får du også muligheten til å enchante ringene dine med f.eks +12 spell dmg. Hvis du kjenner mange enchantere, kan det være bedre å ta f.eks mining eller herbalism i stedet for enchanting. Ganske grei måte å skaffe seg litt penger.
Leoron Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 (endret) Er det mulig å bytte proffesion? Ja, men man kan kun ha to av gangen så hvis du vil ha ett nytt en må du kvitte deg med ett du allerede har. Ingame trykker du K, finner den professionen du vil slette og ser nederst på "arket" et sted. Der kan du velge å slette yrkene dine. Endret 21. november 2007 av beerlover
Porty Skrevet 21. november 2007 Forfatter Skrevet 21. november 2007 Tøft Da får jeg prøve meg litt fram å se hva jeg velger Takk for alle svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå