d0ppler Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Dette har egentlig alltid irritert meg noe voldsomt i Firefox, og har vært på samtlige maskiner jeg har installert nettleseren på. Jeg er en ivrig firefox-tilhenger bare så det er sagt. Selve download-manageren er fin, bortsett fra at hele firefox "fryser" ALLTID i et par-tre-fire-fem sekunder før vinduet spretter opp, og selv om det er oppe, og jeg skal laste ned en ny fil, så fryser den seg like fordømt da også. Er det noen som har en fiks på dette? Skulle gått an å få trådstyrt dette vinduet slik at ikke selve nettleseren skal gå i vinkel hver eneste gang... Som sagt gjelder dette alle maskiner jeg har brukt firefox på, alt fra win xp, win vista, knoppix og ubuntu
Airbeam Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 hvilken versjon bruker du?. har du mange extentions instalert? opplevde selv at firefox's download-vindu ble treg ettersom jeg hadde mye extentions oppe og kjøre samtidig med firefox.
hernil Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 har ikke opplevd det problemet. selv bruker jeg Download Statusbar istedet for den vanlige download manageren. hvilken versjon av Fx er det?
d0ppler Skrevet 25. november 2007 Forfatter Skrevet 25. november 2007 jeg bruker som regel den siste versjonen, dvs alltid oppdaterer den. Kjører vanligvis ingen extensions. Men dette skjer med ALLE maskinene jeg har installert firefox på. Skal sjekke ut download statusbar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå