megapixel Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 hei, jeg har et problem med call of duty 4 modern warfare. hver gang jeg prøver og åpne multiplayeren står det at windows må legge ned programmet pga spillet har sluttet og virke. hadde samme problemet med singelplayer og men da kunne jeg bare laste ned en ny crack så funket det. Har vindows vista ultimate, håper noen vet hva det er fordi dette spillet er rått:)
Myagos Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Du har vel orginalcden? Har du prøvd å reinstallere spillet, oppgradere grafikkdriverne og spille det online uten crack?
megapixel Skrevet 22. november 2007 Forfatter Skrevet 22. november 2007 Du har vel orginalcden? Har du prøvd å reinstallere spillet, oppgradere grafikkdriverne og spille det online uten crack? Jeg har lasta det ned men kan prøve og reinstalere det...
Skagen Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Retningslinjene #8: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. (Min uthevelse) Tråden stenges. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding.
Anbefalte innlegg