danilovic Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 Her er noen kart 8D på skolen min har tegna... Legg spesielt merke til Atlantis på det ene kartet. Beklager at noen av bildene er uklare, men jeg har ikke verdens beste cam, og hadde heller ikke all verdens tid. Here goes PS: Det får være ditt problem om du kjører så lav oppløsning at du får horisontal scroll.
Kebab GUD Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 kan jeg få lov til å si .... lol? i 8'ene kunne jeg tegne fordet første bedre en det ... og for det andre så viste jeg hvordan jorda så ut!
Ullsokk Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 OMG! det er noe av det værste 1. klasse arbeidet jeg noen sinne har sett!
glabba Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 Husker jeg tegnet Austagder (fylket) i 6. klasse. Det ble et jævlig mye bedre kart enn disse verdenskartene...
norwegian_viking Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 Hjelp, det her burde ikke være i humor. Blir jo nesten trist av å se på det.
Gjest mafister Skrevet 5. februar 2003 Skrevet 5. februar 2003 HAHAHA. LOL! Sinnsykt bra. Likte spesielt bra det hvor Afrika og Asia var koblet sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå