Kanibar Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Hei, jeg har kjøpt meg COD4 gjennom steam, men det nekter og starte.... har ofc lasta det ned og gjort alt men det virker som den bare fryser på preparing to lauch Call Of Duty 4... noen som har noen ideer på hva dette kan være?
Kanibar Skrevet 20. november 2007 Forfatter Skrevet 20. november 2007 (endret) ingen ideer? Endret 20. november 2007 av Kanibar
Merko Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 ingen ideer? Restart Steam\PC-en om det forsatt er like umulig kan du enten reinstallere det eller sende en mail til steam support.
Kanibar Skrevet 20. november 2007 Forfatter Skrevet 20. november 2007 ingen ideer? Restart Steam\PC-en om det forsatt er like umulig kan du enten reinstallere det eller sende en mail til steam support. prøvd det alt yeye, sikekrt noe med at jeg har Beta utvikler utgave av Vista Enterprise.... har bestillt ny Pc men komplett er trege idioter.... 2måneder har det tatt nå...! får håpe COD4 funker da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå