spioner Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 jeg har installert generals på min hjemme pc og overførte over på ekstern HDD og når jeg prøvde den på min skole pc så fikk jeg opp en melding om at jeg må ha være inlogget på admin for at jeg kan spille, noen soom veit noe vei rundt?
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Hvorfor skal du ha generals på skolepcen? du skal tross alt ikke spille på skolen, du skal jobbe med de oppgavene du har fått... Men for og svare på spørsmålet, ja det er mulig og komme seg rundt dette, men jeg kommer ikke til og gi noen hint på hvordan du skal gjøre det...
spioner Skrevet 20. november 2007 Forfatter Skrevet 20. november 2007 jeg skal jobbe på skolen jeg... men skal ha det i friminut og sånn at jeg kan game når jeg stikker til kompiser etter skolen fordi da har jeg kun skolepc'en!! tror du at de støgge dell sekk'ene vi får på skolen har plass til 2 PC-er pluss skole utstyr og sånn?? vil ikke ødelegge PC-en min!! så hvorfor kan du ikke si det? noen andre som kan hjelpe?
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 jeg skal jobbe på skolen jeg... men skal ha det i friminut og sånn at jeg kan game når jeg stikker til kompiser etter skolen fordi da har jeg kun skolepc'en!! tror du at de støgge dell sekk'ene vi får på skolen har plass til 2 PC-er pluss skole utstyr og sånn?? vil ikke ødelegge PC-en min!! så hvorfor kan du ikke si det? noen andre som kan hjelpe? de dell sekkene du snakker om har plass til to PC-er, jeg har selv hatt to stykk nedi der... Dessuten så bryter du regelverket på skolen ved og omgå adminblokkeringen...
spioner Skrevet 20. november 2007 Forfatter Skrevet 20. november 2007 (endret) vis du presser de nedi ja men vil som sagt ikke ødlegge den da!! Endret 20. november 2007 av spioner
Tiidus Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 (endret) Åherregud, ork lek faren hans. Det er hans eget valg om han vil spille på PC-en eller ikke. Endret 20. november 2007 av Skagen Fjernet tips hvordan få admintilgang.
Skagen Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Angående admintilgang på skole-PCer kan du ta en titt her. Tråden stenges.
Anbefalte innlegg