poe Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Har en pc med Vista som har et merkelig problem. Hvis d-disken har vært inaktiv ei stund, spinner den tydeligvis ned, og når jeg prøver å aksessere den, henger windows explorer med det resultat at jeg må re starte programmet. Etter at explorer er re startet fungerer alt normalt igjen. Hordan forhindrer jeg at disken skal spinne ned?
L O G I M A N Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Det finner du strømalternativer/poweroptions i kontrollpanel. Her har du et avansert valg. Under der igjen finner du tden det skal ta før disken spinner ned, eller sette den til aldri.
poe Skrevet 20. november 2007 Forfatter Skrevet 20. november 2007 Det finner du strømalternativer/poweroptions i kontrollpanel. Her har du et avansert valg. Under der igjen finner du tden det skal ta før disken spinner ned, eller sette den til aldri. Denne står allerede på aldri, men allikevel spinner d-disken ned.
L O G I M A N Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Søk på forumet her, da er det en annen kjent feil. Husker ikke helt hva i farta, men har lest om det her, så det finnes en tråd eller to om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå