Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny sykkel 125 ccm


kriei2

Anbefalte innlegg

javel, har kjørt ihvertfall 3 forkjellige Roadwiner, ingen av dem rista no merkbart, kanskje du ikke er sterk nok til å holde igjen i styret... :whistle:

jaja.. litt rat at det ikke var styret ristninga kom fra da!

Men hele sykkelen generelt.

 

Det er ikke noen vits i og motsi meg! alle som har fulgt med litt vet att Roadwinene rister!

Selfølgelig kan det finnes unntak!

Kan jo hende at sykklene jeg testa ikke var skrudd skikkelig sammen...

 

*Kvalitet*

 

 

Åssen forventer du at en sykkel skal oppføre seg a? helt rolig? det er ikke no vits i og motsi deg? neivel, men gjør det fordet.... "alle" vet det ja... jaja, du går vel under "alle".

 

selv om en sykkel ikke er skrudd ordentlig sammen betyr det ikke at det er dårlig kvalitet vettu, kommer ann på kvaliteten på de som skrur den sammen

Jaja, du er tydelighvis en av daelim elskerene eller no piss.

 

JEG synes daelim er en dritt sykkel i forhold til ALT annet jeg har kjørt!

Og nei, jeg forventer ikke at en sykkel skal være helt rolig!

Men jeg forventer heller ikke at den skal riste så mye som en Daelim gjør!

 

Jeg mener også at en sykkel bør være godt skrudd sammen fra forhandler eller fabrikk (vet ikke hvilken av de som tar seg av den jobben)

Når man kjøper seg en sykkel skal man ikke fly rundt og etterstramme hele dritten!

 

men motoren er sikkert fin , Honda blueprint ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
haha, er ikke no Daelim elsker..... men sier bare fakta. er ikke vits i og undergrave ukjente merker bare fordi du har hatt dårlig forhandler erfaring med de....

Jeg har aldri hatt Daelim!

 

Og den ene Daelimen kom fra Mc-oslo, og den andre fra en forhandler i drammen.

 

jeg er 99.9% sikker på at hvis du søker på *Daelim risting* eller no på diverse forum kommer det opp en del missfornøyde Daelim eiere.

 

Men denne diskusjonen kan tydeligvis fortsette lenge, så jeg stopper nå!

Så kan du vurdere om du drar den videre eller ikke ;)

Lenke til kommentar
haha, er ikke no Daelim elsker..... men sier bare fakta. er ikke vits i og undergrave ukjente merker bare fordi du har hatt dårlig forhandler erfaring med de....

Jeg har aldri hatt Daelim!

 

Og den ene Daelimen kom fra Mc-oslo, og den andre fra en forhandler i drammen.

 

jeg er 99.9% sikker på at hvis du søker på *Daelim risting* eller no på diverse forum kommer det opp en del missfornøyde Daelim eiere.

 

Men denne diskusjonen kan tydeligvis fortsette lenge, så jeg stopper nå!

Så kan du vurdere om du drar den videre eller ikke ;)

alså, det er ikke til å legge bak seg at Daelim har ett rykte på seg for å riste noe jævligt. Da spesielt Daelim Roadwin 125, det er denne jeg har hørt veldig mye klaging om at det er mye risting "generelt" i sykkelen osv.

 

EDIT: da skal ikke jeg dra den lengre heller :p

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar
CBR 125. 4-takter. "Racing" som har tynnere bakdekk en hva jeg har framdekk på motard'n.

 

Men for all del, Honda er kvalitet.

eneste grunnen til at jeg ikke kjøpte cbr var dekka og bredden på kåpene osv..den virka rett og slett så spinkel..og ja, jeg prøvde den før jeg bestemte meg

 

 

får fint pressa på ett 130 bakdekk muligens 140 da ser den ikke så spinkel ut lengre ;)

Lenke til kommentar
men hva går best av 2 t og 4t orginalt?

 

kommer litt ann på egnetlig, En orginial NSR (2 takt), Går ikke veldig mye fortere enn en orginial CBR (4-takt)

 

men skal du trimme, så fliser 2 taktern 4 taktern lett ;)

 

men hvis du har tenkt til å kjøre lovelig, så hadde jeg satsa på en 4-takt hadde jeg vært deg, kikk litt på Honda CBR, eller Daelim Roadwin er greie 4-takt sykler ;)

 

 

yamaha xt e en kjempe sykkel under 2005 model. helde fartsgrenesene fint å endatil i oppoverbakke.

knall å sitte på, go lyd og godt drag.

Lenke til kommentar

Har rs nå, kjører enda orgianlt og det holder egentlig stort sett :) Kjempesykkel og annbefales på det varmeste :)

 

Personlig synes jeg at de eldre rs'ene ser rævva ut, mens 05-> ser bedre og bedre ut for hvert år som går.. Har 05 mod selv..

 

Det var jo i 2006 RS'en ble fin.

Enig i at 06 modellen er sykt mye finere enn 05 modellen. Men 05 er fortsatt ett stooort steg i riktig retning.. Synes hvertfall jeg da :)

Lenke til kommentar

Du får ingen YZR 125 til 30000 tror jeg, den er jo helt ny.

 

Kjøp heller en brukt Aprilia RS om du skal ha R-sykkel! Går bra uansett, syns nå jeg :)

 

Men anbefaler å ta en titt på Yamaha DT125R. Har den selv, og fikk en helt fin 05-mod for 30000 selv. Går som ei kule, også er det to-takter! :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...