Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan ødelegger en langdistanseforhold!


Anbefalte innlegg

Hei! jeg har møtt den jente for fem måned siden. fra den første dagen jeg såg henne så fikk jeg denne følelsen i kroppen som jeg aldri hatt. jeg har aldri hatt sånn følelser for ei dame før. vi ser og snakker med hverandre nesten hver dag.

Problemen er at hun har en lang, veldig langdistanse forhold for ca. 3 år. og det fortalte hun i begynelsen. jeg prøvde å la det gå denne følelsen, men hver gang jeg ser henne så liker jeg henne mer og mer. hun har så mye egenskaper som jeg liker ved hun. og nå fikk jeg vite fra vennine hennes at hun faktisk liker meg og har tanker om meg, og ikke vet hva hun skal gjøre.

tingen er at hun vet at jeg har følelser for henne, og hun vet også at jeg vet at hun liker meg. Men vi har aldri snakket om dette her. for jeg har bestemte meg å ikke vente med dette her etter julen, siden de skal møte i julen. jeg vet ikke om dette er lurt men jeg har aldri også kommet bort i slik situation før.

kansje dere som har vært i slik situation eller vet noen som har vært i slik situation, eller dere andre også, har noen mening om dette her med tips eller hints. skal e snakke med ho nå eller ikke?

Endret av john_86
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lignende situasjon jeg er i... det ser ikke bra ut dessverre :( Hvis du har planer om å gjøre noe så gjør det før typen kommer, før jul altså. Spør om hun er interessert i noe mer, og hva hennes følelser er for denne typen. Hva tenker hun om at det er langdistanse, mens du kan være der oftere? Tenk også på denne andre parten - hvor seriøst er forholdet deres, og har du lyst til å bryte det opp?

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvor seriøst forhold de har...men jeg tror at det er litt seriøst siden den er så lenge

Har ikke lyst å bryte opp, men føles at jeg bør gjøre det! som jeg sa tidlig jeg har aldri hatt slik føleleser som jeg har for henne

Endret av john_86
Lenke til kommentar
Er du sikker på at hun er interessert i deg?

Han skriver jo det.

Det står at han fikk høre det av en av venninnene hennes ja..

Bare jeg som har en venninne i akkurat samme situasjon, trodde nesten jeg kjente trådstarter. I mitt tilfelle er ikke jenta interessert i noe mer enn vennskap, men vår felles venninne har greid å hinte litt(fordi hun mener at de to passer sammen). Tror kanskje fyren tok det relativt seriøst.. bare derfor jeg kom med det spm:) Det er bare FOR mange likhetstrekk! :/

Lenke til kommentar
Er du sikker på at hun er interessert i deg?

Han skriver jo det.

Det står at han fikk høre det av en av venninnene hennes ja..

Bare jeg som har en venninne i akkurat samme situasjon, trodde nesten jeg kjente trådstarter. I mitt tilfelle er ikke jenta interessert i noe mer enn vennskap, men vår felles venninne har greid å hinte litt(fordi hun mener at de to passer sammen). Tror kanskje fyren tok det relativt seriøst.. bare derfor jeg kom med det spm:) Det er bare FOR mange likhetstrekk! :/

Venninner pleier litt for ofte å gjøre sånt synes jeg. "Ja ja, hun er dødsinteressert, gå og sjekk a opp nå da!" liksom...

Lenke til kommentar
Er du sikker på at hun er interessert i deg?

Han skriver jo det.

Det står at han fikk høre det av en av venninnene hennes ja..

Bare jeg som har en venninne i akkurat samme situasjon, trodde nesten jeg kjente trådstarter. I mitt tilfelle er ikke jenta interessert i noe mer enn vennskap, men vår felles venninne har greid å hinte litt(fordi hun mener at de to passer sammen). Tror kanskje fyren tok det relativt seriøst.. bare derfor jeg kom med det spm:) Det er bare FOR mange likhetstrekk! :/

Venninner pleier litt for ofte å gjøre sånt synes jeg. "Ja ja, hun er dødsinteressert, gå og sjekk a opp nå da!" liksom...

mm, vet. Ganske så slemt gjort, for begge parter. Den ene parten blir mer optimistisk og den andre lut lei av innpåslitheten:P

Lenke til kommentar

Hey coccosine, jeg skjønner hva du mener. og det er som du sa..vennine hennes syns at vi passer sammen, men jeg merker også at hun liker meg, selv om hun ikke viser det så mye.

det jeg er redd for er at hun har disse tanker om meg, fordi hun har ikke sett hennes type veldig lenge ca. 9 måneder.

Endret av john_86
Lenke til kommentar

IKKE prøv å gå aktiv inn for å ødelegge det forholdet hun er i nå.

uansett hva som skjer så kommer det ikke til å være bra!

 

i stede kan du fremover være tydlig med hva du føler for henne. har du flaks så vil hun "gjøre det rette" og slutte forholdet hun er i.

Men ikke få håpene dine for høyt opp... man vet jo aldri.

Lenke til kommentar
Du skal ikke forsøke å ødelegge et forhold, det er bare egoistisk og taperslig. Hvis hun virkelig vil være med deg, så gjør hun det vel slutt med typen selv.

 

derfor har jeg vurdert å vente å ikke snakke med ho! Jeg vil heller se hva som skjer i julen. hvis ingenting så skal jeg ikke prøve ødelegge!

 

PS: jeg vet at det er egoistisk og taperlig å ødelegge et forhold men men slik er det bare

Endret av john_86
Lenke til kommentar
Du bør heller gå inn for å vise henne hvor glad du er i henne, og prøve vise henne hvilken godgutt du virkelig kan være, istedet for å gå aktivt inn for å ødelegge forholdet som fatalicus sa :)

 

vet du hva martin du har god poeng det du sier høres fornuftig ut :)

Endret av john_86
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...